Pressupostos 2018

El Consell Social de la UPV aprova una dotació de 317,8 milions d'euros per a la institució acadèmica, un 1,4% més que en 2017

[ 29/12/2017 ]

El Consell Social de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha aprovat el pressupost de la institució acadèmica per a l'exercici 2018, que ascendirà a 317,8 milions d'euros, un 1,4% més que en 2017.

L'òrgan que presideix Mónica Bragado ha donat el seu vistiplau a uns comptes que garanteixen la posició pressupostària sanejada i ajustada de la UPV a les normes d'equilibri, estabilitat i sostenibilitat financera d'aquesta universitat.

Entre les partides aprovades es troba l'ampliació de 572.603 euros per al Pla Estratègic UPV 2015/2020. En ell, destaca la dotació de 129.560 euros que s'atorga, per primera, vegada al Consell Social per a liderar dos programes innovadors. Un per a crear una unitat de Mecenatge per a atraure l'entrada de capital privat en la UPV, i un altre, el Projecte STEAM, que persegueix promoure les carreres tècniques de Ciències, Tecnologia, Enginyeria, Art i Matemàtiques entre els joves, especialment en dones, així com posar en valor aquestes titulacions, que són les de major demanda en el mercat laboral.

Notícies destacades

Cancerless Cancerless
Un equipo de la UPV participa en un proyecto europeo para prevenir el cáncer y contribuir a su diagnóstico precoz en personas sin hogar
Carreteras más seguras Carreteras más seguras