Premis als millors expedients

La UPV reconeix, amb 251 guardons, els resultats dels seus estudiants i titulats més brillants

[ 04/12/2017 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha lliurat els premis als seus alumnes i titulats amb millor expedient acadèmic, així com els premis als alumnes amb millors notes d'admissió. En total, 251 guardons a través dels quals la institució reconeix l'esforç realitzat per l'alumnat.

Àlvaro Ronda Ballester i Marta Sáiz Vivó, 14 punts per a ingressar en la UPV

En les proves d'accés a la universitat (PAU), Marta Sáiz Vivó i Álvaro Ronda Ballester van obtenir 14 punts, la qual cosa els va permetre ingressar en el Grau en Enginyeria Biomèdica i el Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials, impartits tots dos en la UPV, respectivament.

Marina Rico Sarrión, que va obtenir un 13,146 i actualment cursa el Grau en Disseny i Tecnologies Creatives UPV, recorda que "no sabia quina nota em demanarien per a estudiar aquest grau, perquè quan ho vaig posar en la meua llista de preferències, encara no s'estava impartint. Per açò, tenir una nota alta em donava la seguretat de saber que podria entrar en la carrera que volguera".

Marta, Álvaro i Marina són tres dels 23 premiats per la UPV en la categoria de millors resultats d'admissió en les últimes PAU.

Un expedient de 10 en el Grau d'Arquitectura

Entre els expedients brillants, no pot deixar de destacar-se el de José Marín Nicolás, que ha conclòs el Grau en Arquitectura amb una nota mitjana de 10. Prop d'aqueixa excel·lència es troba l'expedient de Juan Ramón Sánchez Vicedo, que va concloure el quart curs del Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials amb una mitjana de 9,26.

"Aquest premi", afirma Juan Ramón, "és la recompensa a les hores dedicades a l'estudi". En qualsevol cas, no es tracta d'una novetat per a ell, ja que cadascun dels quatre anys de carrera, aquest alumne del Màster en Enginyeria Industrial que imparteix la UPV, ha vist recompensat el seu esforç amb un premi entre els millors expedients. "És un orgull", afirma Juan Ramón.

Mitjanes superiors al 9,5 en primer curs

Altres expedients excepcionals, tots ells per sobre del 9,5 en el seu primer curs, són per exemple els de Juan Montsó Gasca, que ha acabat amb un 9,75 en el Grau en Conservació i Restauració de Béns Culturals; Diego Peñarrubia Morcillo, que ha aconseguit una mitjana de 9,72 en el curs inicial del Grau en Enginyeria Aeroespacial; i Julián Stiven Gutiérrez Jiménez, que ha finalitzat amb una nota mitjana de 9,583 primer curs del doble Grau en Administració i Direcció d'Empreses-Grau en Enginyeria Informàtica, impartit en el campus de Vera.

"En ADE vaig obtenir tot matrícules d'honor, i en la resta, notes per sobre de 9", assenyala Julián. "Què com ho he aconseguit? Tot és posar-se, estudiar molt i, sobretot, tenir força de voluntat. Anar a classe, atendre, preguntar si tens dubtes i estudiar".

Un altre 10 redó, per a María García Sánchez, en segon de Belles Arts

Un altre expedient immillorable és el de María García Sánchez, alumna del Grau en Belles Arts, que ha conclòs amb un 10 de mitjana el segon curs. En puntuació aconseguida en el mateix curs, li segueixen Miguel Aubán Borrell (9,788), del Grau en Enginyeria Informàtica, i Simeón Llícer Ferri (9,775), del Grau en Belles Arts.

Dels premiats de tercer curs, destaquen pels seus millors expedients Héctor Navarro García, alumne del Grau en Enginyeria Mecànica (9,710); Adrián Pérez-Montejano Jiménez (9,618) i Irene Martínez Soler (9,600), alumnes tots dos del Grau en Belles Arts; i Sinforiano Cantos Trigo, del Grau en Enginyeria Aeroespacial, amb una mitjana de 9,593.

Quart i cinquè

En quart, han superat una mitjana de 9,7 Juan Compadre Ochando (9,944), del Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació; Jorge Peris Cano (9,912), alumne del Grau en Administració i Direcció d'Empreses; María Yolanda Franco Peña (9,775), estudiant del Grau en Belles Arts, i Roberto Alegre Usach (9,770), del Grau en Enginyeria Aeroespacial.

Per la seua banda, Esther María Saliente Soler (9,697) i Clea Martín Bechet (9,106), del Grau en Fonaments de l'Arquitectura, i Sergio Díaz Albendea (8,241), del Grau en Arquitectura, han sigut premiats en la categoria d'alumnes de cinquè curs.

Per a finalitzar, en l'apartat de premis als titulats amb millors expedients, destinats als qui han finalitzat els estudis oficials de grau, la UPV ha reconegut a Roberto Alegre Usach (9,762), graduat en Enginyeria Aeroespacial; Francisco Auñón Infantes (9,697), en el Grau en Biotecnologia, i a Ricardo Carlos Abad Juan (9,631), graduat en en Enginyeria Biomèdica, entre altres.

La UPV, reconeixent als alumnes amb millors expedients des de 2007

Els premis als millors expedients es van convocar, per primera vegada, l'any 2007. Inicialment, incloïen una dotació econòmica que en 2012, es va decidir destinar a augmentar el programa UPV d'ajudes per causa sobrevinguda.

En l'actualitat, els premis es concedeixen de forma automàtica, d'acord amb la informació que consta en les bases de dades de la UPV, sense que els alumnes hagen de completar cap sol·licitud, i consisteixen en un diploma acreditatiu i un esment amb efectes exclusivament acadèmics en l'expedient dels alumnes premiats.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla