Premis Literaris Ciutat d'Alzira

El professor de la UPV Ximo Cerdà guanya el XXII Premi de Narrativa Infantil Vicent Silvestre per la seua obra 'Un mocador de pirata'

[ 17/11/2017 ]

El professor Ximo Cerdà, sotsdirector de Comunicació Institucional de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Telecomunicació de la Universitat Politècnica de València (ETSIT-UPV), ha sigut guardonat amb el XXII Premi de Narrativa Infantil Vicent Silvestre per la seua obra Un mocador de pirata.

El guardó, que forma part dels prestigiosos Premis Literaris Ciutat d'Alzira convocats per Edicions Bromera i l'Ajuntament de la localitat amb el suport de la Generalitat Valenciana entre altres institucions, té una dotació econòmica de 3.000 euros.

El càncer, des de la perspectiva de l'humor

L'obra guanyadora, seleccionada entre les 15 candidates presentades en la categoria, aborda un tema delicat, com és el càncer, des de la perspectiva de l'humor.

Cerdà va arreplegar el premi divendres passat, en el transcurs del sopar literari que va tenir lloc en la Sala Rex Natura d'Alzira, en un acte que va reunir a nombroses personalitats dels àmbits de l'educació, la cultura, la política i l'economia valencianes.

A la XXIX edició dels Premis Literaris Ciutat d'Alzira es van presentar un total de 178 originals entre les vuit modalitats incloses en el certamen, sens dubte un dels principals referents de la producció literària en llengua valenciana en l'actualitat.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla