III QdaT

La UPV busca 100 joves per a la 3ª edició de la seva jornada de captació de talent. Del centenar de 2016, 66 es van incorporar al mercat laboral

[ 28/09/2017 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha obert el procés de selecció per a la tercera edició de la seva Jornada QdaT de captació de talent, que tindrà lloc el proper 30 de novembre de 2017 i permetrà a 100 joves entrar en contacte amb les empreses col·laboradores de l'esdeveniment, entre les quals es troben companyies del prestigi d'Abbott, Airbus, Alfatec, Celestica, Ford, GH Group, GMV, Grefusa, Indra, Leroy Merlin, LIDL, Mahle Nagares, PWC, Stadler o Torrecid.

Per a poder participar, els aspirants han de preinscribirse necessàriament a través de la seva intranet amb la data del 20 d'octubre de 2017 (inclosa) com a límit. El procés de selecció, on prevaldran els perfils amb bon expedient acadèmic i les competències més demandades al mercat laboral, constarà de dues fases.

En la primera d'elles es valoraran, entre altres aspectes, els idiomes, les pràctiques en empresa, la pertinença a equips de Generació Espontània, ser esportista d'elit o haver obtingut titulació en el conservatori. En la segona, serà el moment d'avaluar competències com la capacitat de treball en equip, el lideratge o la comunicació oral.

44 contractes laborals i 22 de pràctiques en empresa

Dels 100 participants en l'edició de l'any passat, que va tenir lloc l'1 de desembre, 66 es van incorporar al mercat laboral, 44 d'ells amb contractes laborals i 22 a través de pràctiques en empresa.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla