Programa esportiu 2017-2018

Fes-te sòcia o soci del Servei d'Esports de la UPV, i gaudeix de les seues instal·lacions i competicions per 65 € (alumnes) o 100 € (PAS i PDI) a l'any

[ 31/07/2017 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través del Servei d'Esports, ha engegat el programa esportiu per al curs acadèmic 2017-2018.

A través d'aquest, amb quotes reduïdes i una oferta molt variada, la UPV ofereix, tant a la comunitat universitària com a la gent externa que així ho desitge, l'oportunitat de fer esport als seus campus.

Accés a activitats i escoles esportives, reserva d'instal·lacions i participació en lligues

La condició de soci o sòcia d'Esports permet a la persona usuària configurar-se el seu propi programa, al seu gust, amb accés a les instal·lacions de la UPV des de les 7.30 fins a les 22.30 hores, excepte festius (horari genèric, ja que hi ha instal·lacions obertes també els caps de setmana, com per exemple el pavelló, les pistes de tennis i pàdel, el rocòdrom, etc.).

Així mateix, els socis poden accedir sense quotes addicionals a En Forma i Aula Salut (programa encaminat a la promoció de l'oci, la forma física i la salut); reservar instal·lacions de forma gratuïta per a jugar amb altres socis o amb quotes molt reduïdes per a jugar amb persones invitades (amb preferència de reserva amb 24 hores d'antelació a la resta d'usuaris); accedir a les instal·lacions esportives d'ús individual, i participar en les lligues UPV d'esports d'equip i de raqueta, així com en les competicions individuals.

App UPV Reserves

En aquest sentit, cal assenyalar que, a partir del pròxim mes de setembre, les reserves d'instal·lacions podran fer-se des de l'app UPV Reserves, que estarà disponible per a la descàrrega, de manera completament gratuïta, des del portal Poliapps. D'aquesta manera, qualsevol persona interessada pot gestionar les reserves còmodament des del seu dispositiu mòbil.

A més de tot això, es podrà accedir sense quota o amb una de molt reduïda a les escoles esportives existents a la UPV per a l'especialització i el perfeccionament de diverses modalitats: rem, tir amb arc, escacs, esgrima, pilota valenciana, iniciació al futbol sala o al voleibol femení, toc (touch rugby), bàdminton, vòlei platja, patinatge, tennis de taula, atletisme, córrer, escalada, tennis i pàdel.

70 especialitats esportives

En total, la UPV posa 70 especialitats esportives a la disposició de les persones usuàries. Com a novetats, destaquen les activitats de bachata (dansa d'improvisació i entrenament dirigida en sala de musculació específicament per a dones), al costat de les ja tradicionals de crossfit, training camp, tonificació, Pilates, ioga, etc.

Quant a les lligues internes, a més de les habituals (futbol 7, futbol sala, bàsquet, vòlei, vòlei platja, pàdel, tennis, esquaix, bàdminton i tennis de taula, i en modalitat individual: escacs, esgrima, marató i tir amb arc), enguany, per primera vegada, les lligues d'esports de raqueta s'oferiran en modalitat oberta, la qual cosa permetrà participar tant a homes com a dones.

Les quotes per als campus d'Alcoi i Gandia, més econòmiques

El cost de la quota anual, al campus de Vera (València), és de 65 euros per a l'alumnat, i de 100 euros per al personal d'administració i serveis (PAS) i el personal docent i investigador (PDI), així com per al personal mixt de recerca del CSIC.

Els familiars de primer grau de PAS, PDI, Alumni o personal assimilat que desitgen fer-se socis han d'abonar 150 euros, mentre que el preu per a persones externes és de 400 euros.

Als campus d'Alcoi i Gandia, les quotes són menors: 30 euros per a alumnes, i 50 per a PAS i PDI. En qualsevol cas, es pot trobar tota la informació en el programa complet 2017-2018.

Del 5 al 8 de setembre, setmana de portes obertes

En qualsevol cas, per a conèixer de primera mà les opcions disponibles, el Servei d'Esports de la UPV oferirà, del dimarts 5 al divendres 8 de setembre, l'oportunitat de provar gratuïtament les activitats durant la setmana de portes obertes.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC