Formalitza la matrícula

Segueix els passos per a formalitzar la teua matrícula en la UPV, consulta el sobre virtual i coneix els processos tant para admesos com para llestes d'espera

[ 13/07/2017 ]

Amb la finalitat de facilitar el procés de matrícula, la UPV t'indica els passos necessaris a seguir:

A.- ESTÀS ADMÈS/A?

Consulta la llista d'admesos en la web oficial de la UPV.

Per a estudis de grau, els resultats es publicaran el divendres 14 de juliol i per a màster el divendres 21 de juliol. Consulta'ls a partir de les 14.00 hores dels dies citats.

A.1.- INFORMACIÓ SOBRE DIA I HORA DE MATRÍCULA

En la mateixa notícia de la llista d'admesos, s'indicarà el dia i hora en què aquests hauran de dur a terme la matrícula.

Podràs accedir a completar les dades personals i estadístiques necessaries per a formalitzar la teua matrícula 90 minuts abans de la cita assignada. És important realitzar la matrícula en l'horari assignat ja que, en cas contrari, perdràs la prioritat d'elecció de grups i assignatures que atorga l'ordre de cites.

També pots conèixer la teua cita prèvia (dia i hora en què has de dur a terme la matrícula) a través de l'accés a l'automatrícula.

A.2.- TERMINI DE MATRÍCULA

Grau

Alumnes de nou ingrés: El termini ordinari de matrícula és del dilluns 17 al dimarts 18 de juliol de 2017, tots dos inclusivament. Si obtens plaça després d'aquestes dates, se t'assignarà data de matrícula a partir del 20 de juliol.

Alumnes de 2ºcurs i següents: del 19 al 24 de juliol de 2017, tots dos inclusivament.

Màster universitari

Alumnes de nou ingrés: El termini per a alumnes admesos en el període ordinari de preinscripció Fase A és del 25 al 26 de juliol de 2017, tots dos inclusivament. Per a admesos en el període extraordinari de preinscripció, el 22 de setembre.

Alumnes de 2º curs i següents: Termini general obert del 27 al 31 de juliol de 2017, tots dos inclusivament.

A.3.- REALITZACIÓ D'AUTOMATRÍCULA

ON?

El procediment ordinari de matrícula és no presencial a través d'Internet. Excepcionalment, en cas que no pugues disposar d'un equip amb connexió a Internet, pots acudir a l'aula habilitada en el teu centre docent, a la qual podràs accedir segons cita i disponibilitat d'equips.

COM?

La matrícula la formalitzes mitjançant una aplicació informàtica: Accés a Automatrícula.

L'automatrícula per Internet et permet realitzar tots els tràmits administratius per a formalitzar la teua matrícula d'aquest curs sense necessitat d'emplenar impresos o formularis addicionals.

És convenient que et familiaritzes amb aquesta aplicació abans d'iniciar l'automatrícula. Per a açò, és molt recomanable que lliges atentament el document informatiu d'automatrícula i/o la informació del sobre virtual de matrícula.

Una vegada formalitzada la matrícula, és definitiva per a l'actual curs, llevat que les teues circumstàncies acadèmiques varien perquè sol·licites i se't concedeixen reconeixements de crèdits. En aquest cas, una vegada s'hagen incorporat aquests reconeixements al teu expedient, podràs sol·licitar en el teu centre d'estudis l'ampliació de la matrícula.

Si és la primera vegada que accedeixes a estudis universitaris de grau, has de matricular-te del primer curs complet. Una vegada matriculat, podràs sol·licitar el règim de matrícula amb dedicació a temps parcial, del 17 al 18 de juliol, identificant-te en la teua Intranet. En aquest cas, la teua matrícula estarà limitada entre 20 i 40 crèdits ECTS. Rebràs la resolució a la teua sol·licitud fins al 28 de juliol. Pots consultar ací la normativa reguladora.

En cas de ser admès amb posterioritat, hauràs de presentar sol·licitud segons el termini establit pel teu centre.

B.- ESTÀS EN LLISTA D'ESPERA?

Si no has sigut admès en la primera opció de titulació que vas sol·licitar, se t'adjudicarà directament un nombre d'ordre en la llista d'espera.

Si has sigut admès en la teua segona o successives opcions i no vols perdre el teu dret, has de formalitzar la matrícula en els terminis i condicions estipulats. En cas de no fer-ho, s'entendrà que renúncies a la plaça.

Si estàs en llista d'espera d'un grau, després de l'assignació de places que realitza la Conselleria d'Educació, Recerca, Cultura i Esport, i una vegada s'han matriculat els estudiants admesos, la UPV realitzarà un o diverses crides centralitzades de les seues llistes d'espera per a cobrir les possibles places vacants, si n'hi ha. Als estudiants admesos, se'ls assignarà data de matrícula.

En cas que després d'aquestes crides queden places vacants, la UPV comunicarà l'admissió a estudiants en llista d'espera directament des dels centres d'estudi.

Les actualitzacions de les llistes d'admesos es notificaran també a través de la pàgina web de la UPV, per la qual cosa és important que, si et trobes en llista d'espera, estigues pendent de www.upv.es a partir del 19 de juliol de 2017.

Si estàs en llista d'espera d'un màster, has d'estar pendent de www.upv.es a partir del 28 de juliol de 2017.

Una vegada admès des de la llista d'espera, la UPV t'indicarà el dia i hora en què has de dur a terme la matrícula.

C.- MÉS INFORMACIÓ

En els enllaços a peu de pàgina podràs trobar també el sobre virtual de matrícula, on es troben tant la 'Informació general per a la teua matrícula' completa (normatives, terminis, documentació i punts d'informació) com la 'Informació específica del teu centre d'estudis' (horaris, Programa Integra, Jornades d'Acolliment, Pla d'Acció Tutorial Universitari, etc).

A més, en 'Informació sobre serveis a l'estudiant' podràs conèixer la biblioteca, l'Àrea d'Esports, la Casa de l'Alumne, les pràctiques en empreses, la possibilitat de realitzar intercanvis acadèmics i molts altres serveis a la disposició de l'alumne de la UPV.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla