Notes de tall

Coneix les notes de tall del curs passat. T'ajudarà a saber a grans trets quines titulacions de la UPV tenen més demanda

[ 13/06/2017 ]

Com saps, les notes de tall són les qualificacions dels alumnes que han sigut admesos en últim lloc en cada titulació. No són notes que fixa la universitat ni tenen a veure amb la dificultat de cada carrera.

El fet que la nota d'accés d'una titulació siga més o menys alta només indica que és una carrera més o menys atractiva per a la majoria dels estudiants. De fet, les notes es fixen en funció de les places que s'ofereixen i de la quantitat d'estudiants que sol·liciten un any una determinada carrera.

Les notes de tall del grup general es calculen sobre un total de 14 punts. Són orientatives i no vinculants respecte al curs següent; només serveixen perquè els alumnes interessats sàpien amb poques paraules quines titulacions tenen més demanda.

I si un alumne vol accedir a una titulació amb una nota de tall superior a la seua nota?

En realitat, les notes de tall serveixen només de referència, perquè canvien d'un any a un altre. Per tant, és recomanable que l'alumne trie com a primera opció la titulació que realment preferisca, amb independència que la seua nota d'accés siga un poc inferior a la nota de tall del curs anterior.

Cancerless Cancerless
Un equipo de la UPV participa en un proyecto europeo para prevenir el cáncer y contribuir a su diagnóstico precoz en personas sin hogar
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Investigadores de la UPV y Metalesa desarrollan nuevas infraestructuras inteligentes para mejorar la seguridad vial