Tens un somni? Vine a la UPV

Coneix les històries de Juan, Maya, Antoni, Mónica i Lucas. I, si tens una passió, fes com ells i vine a estudiar a la Universitat Politècnica de València

[ 15/05/2017 ]
Tens un somni? Vine a la UPV

Moltes coses mai arriben a succeir perquè ningú s'atreveix a intentar-les. Són projectes de tal envergadura que simplement es veuen inassolibles. I, no obstant això, algú, algun dia, acabarà fent-los realitat.

Juan Vicén

Juan Vicén és un dels cinc estudiants de la UPV que, el gener del 2016, van viatjar a Texas per presentar davant d'Elon Musk el seu disseny de tren del futur, i en van tornar doblement premiats. Des de llavors, l'equip continua treballant per impulsar un revolucionari sistema de transport terrestre que arribarà als 1.000 km/h. "Volem posar-hi tota la creativitat per portar endavant una proposta diferent que il·lusione el món. Volem demostrar que tot és possible".

Maya Callejo

Fa un any, Maya Calleja va guanyar el premi Talent Jove per haver creat una original empresa emergent juntament amb el seu soci Isaac Saneleuterio. Maya va rebre el suport dels internautes i el vot del jurat i, amb tot això, es va imposar a altres 100 candidatures. "Per a mi, la UPV ha sigut la meua casa durant molts anys. M'ha vist créixer i m'ha fet créixer. Vull pensar que no hi ha límits, que els límits els posa cadascú. Sempre pots donar el millor de tu i sempre pots ser la teua millor versió."

Antoni Joan Sapiña

Antoni Joan Sapiña es va convertir a la fi del 2016 en el primer espanyol que guanyava el Young Engineers Award, el guardó al Millor Graduat del Món que lliuren conjuntament les dues associacions professionals més importants de l'enginyeria a nivell internacional. Antoni competia amb finalistes de les universitats de Bath, Cardiff, Heriot Watt de Dubai o Northampton, entre d'altres. "El meu somni és arribar fins on haja d'arribar, tan alt com puga -i, de camí, gaudir-ne."

Mónica Gutiérrez

Mónica Gutiérrez és la directora tècnica d'un equip -iGEM UPV- que ha fet història en guanyar una medalla d'or i dos premis especials en el concurs de biologia sintètica organitzat pel Massachusetts Institute of Technology (MIT). Van participar-hi 300 universitats d'arreu del món, i la UPV va superar els equips de Harvard, Yale, Oxford, Cambridge, Columbia, San Diego, Stanford, Munic... "La clau de l'èxit és tenir perseverança i posar passió al que fas".

Lucas Mestre

Durant dues temporades, Lucas Mestre ha sigut el responsable tècnic de Formula Student UPV. L'escuderia es va estrenar l'any 2014 davant 20.000 espectadors a Hockenheimring (Alemanya), hi va competir amb més d'un centenar de rivals, i va aconseguir ser proclamada com el millor equip debutant. "La Universitat Politècnica de València m'ha aportat la capacitat de resoldre problemes i de treballar sota pressió. Mai he pensat a posar límits al desenvolupament personal o de qualsevol tipus de projectes. Així és com s'aconsegueix innovació per al futur."

Si vols veure les històries completes explicades pels mateixos protagonistes, fes clic en els enllaços que figuren al peu de pàgina.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
La UPV demostra la usabilitat dels humans virtuals en el seu camí cap al reconeixement automàtic de símptomes depressius
"L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera" "L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera"
Obres gràfiques de creadors com Paco Roca, Manel Granell, Jordi Peidro o Ana Penyas, es converteixen en poderoses eines per a la transmissió de silenciades històries d'exili
Segons l'ONU, l'assetjament sexual en els espais públics és un problema quotidià al qual s'enfronten dones i xiquetes en tots els països del món
Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV
La iniciativa pretén acostar a l'alumnat infantil i juvenil a l'apassionant món de la programació, la robòtica, la impressió 3D, etc.
Un any de rècord Un any de rècord
La UPV va ingressar 116 milions d'euros en 2023 gràcies a la seua activitat en I+D+I, la xifra més alta de la seua història
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla
La UPV porta l'electricitat a dos llogarets d'Hondures construint plantes solars fotovoltaiques i capacitant a la població local