10-M: Eleccions a rector

31.310 persones, entre alumnes, PAS i PDI, cridats a exercir el dret al vot dimecres que ve, a partir de les 9 hores, als tres campus de la UPV

[ 05/05/2017 ]

Un total de 31.310 persones, entre alumnes (26.483), personal d'administració i serveis (PAS, 1.897), i personal docent i investigador (PDI, 1.930), estan cridats a exercir el dret al vot dimecres que ve, 10 de maig, en les eleccions a rector que es duran a terme, de manera simultània, als tres campus de la Universitat Politècnica de València (UPV): Vera (València), Gandia i Alcoi.

Així està establit en el Reglament de règim electoral de la UPV (aprovat pel Consell de Govern el 8 de març del 2012, i modificat el 24 de setembre del 2015 i el 21 de juliol del 2016), que permet exercir el dret de sufragi actiu a totes les persones membres de la comunitat universitària que, en les dates de la convocatòria d'eleccions i de la votació, presten serveis a la UPV en situació activa o estan matriculades en qualsevol dels ensenyaments que s'imparteixen a la UPV conduents a l'obtenció de títols oficials amb validesa en tot el territori nacional.

El procés es realitzarà mitjançant elecció directa i sufragi universal, lliure i secret. En cap cas és possible la delegació del vot.

Campus de Vera (València)

Al campus de Vera (València), les meses electorals per al professorat funcionari doctor, la resta de PDI, el PAS i els estudiants de doctorat i màster, estaran situades al Paranimf (edifici 3A, Rectorat).

Pel que fa a la resta d'alumnes, les meses se situaran al vestíbul de cadascuna de les escoles i facultats. L'horari de votació al campus de Vera és de 9 a 18 h.

Alcoi i Gandia

Al campus d'Alcoi, totes les persones membres de la comunitat universitària podran votar a l'edifici Carbonell. L'horari per a alumnes de cicles i graus és de 9 a 18 h, mentre que, per a la resta, entre les 9 i les 16 h.

Quant al campus de Gandia, l'alumnat de cicles i graus vota a l'aulari, amb un horari de 9 a 18 h. La resta disposarà les meses electorals a l'edifici G (sala de graus) entre les 9 i les 16 h.

Identificació necessària

Per a poder participar en la votació, els membres de la comunitat universitària de la UPV n'han d'acreditar la identitat abans d'exercir el dret mostrant a la mesa electoral corresponent l'original del document nacional d'identitat (DNI), el document d'identificació d'estrangers, el passaport o el permís de conduir. No s'admet cap tipus de còpia, ja siga acarada o compulsada.

Cancerless Cancerless
Un equipo de la UPV participa en un proyecto europeo para prevenir el cáncer y contribuir a su diagnóstico precoz en personas sin hogar
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Investigadores de la UPV y Metalesa desarrollan nuevas infraestructuras inteligentes para mejorar la seguridad vial