4.135 euros per a Valencia Acull

La UPV entrega a l'ONG València Acull els diners recaptats per la campanya solidària "En Acció 2" i els mercats solidaris

[ 25/04/2017 ]
4.135 euros per a Valencia Acull

La Universitat Politècnica de València (UPV), per mitjà del rector, Francisco Mora, ha lliurat aquest migdia a Begoña Llabat, presidenta de l'ONG València Acull, els 4.135 euros recaptats per la campanya "En Acció 2" i els mercats solidaris organitzats des del Vicerectorat de Responsabilitat Social, Cooperació i Esport amb la col·laboració dels Voluntaris de la UPV.

Promoguda des de l'Àrea d'Activitats Culturals del Vicerectorat d'Alumnat i Extensió Universitària de la UPV, "En Acció 2" ha aconseguit vendre, a preus assequibles (des d'un euro), més del 85% de les obres donades amb finalitats solidàries per part de nombrosos artistes vinculats a la Universitat.

València Acull, més de 25 anys treballant per la defensa de les persones immigrants

València Acull és una associació independent, sense ànim de lucre i declarada d'utilitat pública, que fa més de 25 anys que treballa per a la defensa dels drets de les persones immigrants recollits en la Declaració Universal dels Drets Humans.

A més, l'associació, que forma part de la Xarxa ACULL i centra la seua activitat principal a la ciutat de València, promou la formació i informació, tant de la societat d'acolliment com dels mateixos immigrants, i la lluita contra el racisme, la xenofòbia i l'exclusió social.

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato
Premi de la Ribera Premi de la Ribera