TEDxAlcoi

L'edifici Georgina Blanes del Campus d'Alcoi acull a 23 conferenciants, el divendres 3 de març, en la festa del coneixement

[ 24/02/2017 ]

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) i l'Ajuntament d'Alcoi organitzen, divendres que ve 3 de març, TEDxAlcoi, la festa del coneixement.

L'esdeveniment s'emmarca en el moviment internacional TED -Tecnologia, Entreteniment i Disseny-, que té com a objectiu la difusió d'idees, de qualsevol àmbit, vàlides i importants per al futur.

El moviment TED

Nascut l'any 1984 de la mà de Richard Saul Wurman, TED es va celebrar per primera vegada a Monterey (Califòrnia). Des d'aleshores, executius, científics, creatius i filantrops del nivell de Bill Clinton, Bill Gates, Jane Goodall, Frank Gehry, Paul Simon, Sir Richard Branson, Philippe Starck o Paul David Hewson (Bono) han participat en una activitat que la Sapling Foundation va adquirir l'any 2001 al fundador.

Durant els darrers anys, TED ha continuat experimentant un creixement que l'ha portat a celebrar conferències internacionals -TEDGlobal-, a crear noves iniciatives de contingut -com ara els TEDTalks i Ted.com-, a atorgar reconeixements -Premi TED- i a promoure programes de conferències locals organitzades de manera independent a partir de directrius generals brindades per TED.

Gonzalo Fanjul, Julio Basulto i José Luis Martín Ovejero, entre els ponents

Realitzat gràcies a la labor de més d'un miler de persones entre voluntaris i participants, TEDxAlcoi reunirà a 23 conferenciants integrats en un programa dividit en 4 blocs temàtics -salut, refugiats, societat i educació- i que inclourà també 7 TEDTalks, actuacions musicals, representacions escèniques, tallers musicals, exhibicions i classes de ball, exposicions i un llarg etcètera entre les 9.30 i les 22 hores.

Entre els ponents, figuren noms com Gonzalo Fanjul (col·laborador del programa "El Intermedio"), Julio Basulto (nutricionista), José Luis Martín Ovejero (col·laborador en "Las mañanas de la 1") o Eduardo Sáenz de Cabezón, únic conferenciant que ha aconseguit figurar en la web oficial de TED amb una xarrada en espanyol.

El programa complet, i la pàgina per a comprar entrades des de 5 euros, figuren enllaçats a peu de pàgina.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla