Continuació d'estudis en la UPV

Obert, fins al 3 de març, el termini ordinari d'admissió per a alumnes amb estudis universitaris en l'estranger o parcials a Espanya

[ 20/02/2017 ]
Continuació d'estudis en la UPV

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través del seu Servei d'Alumnat, ofereix la possibilitat de canviar d'estudis universitaris, de cara al curs 2017-2018, tant a persones interessades amb estudis universitaris estrangers com a alumnes amb estudis universitaris oficials parcials espanyols, sempre que complisquen el requisit d'obtenir el reconeixement d'almenys 30 crèdits en els estudis que vulguen cursar.

És per això que, del 20 de febrer al 3 de març (tots dos inclosos) romandrà obert el termini extraordinari d'admissió, amb una oferta important i variada de fins a 351 places, que qualsevol persona interessada pot consultar al final d'aquesta pàgina, on també trobarà els enllaços a la informació general i la sol·licitud d'admissió, entre d'altres.

Per a accedir a la sol·licitud, els membres de la UPV només han d'identificar-se amb el seu DNI i PIN de la comunitat universitària, mentre que la resta de persones interessades han de demanar un identificador previ a través del mateix enllaç de la sol·licitud (aquest identificador es podrà demanar fins a les 14.00 hores de l'últim dia de termini).

La sol·licitud de reconeixement, obligatòria

En fer la sol·licitud d'admissió, és obligatori emplenar la sol·licitud de reconeixement de crèdits de les assignatures cursades a través de l'apartat Gestió de reconeixement. Si els estudis aportats són estrangers, d'acord amb el Decret de taxes de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació per al curs 2016-2017, l'estudi de la sol·licitud de reconeixement comporta una taxa de 143,73 euros.

En aquest cas (estudis estrangers), per als membres de la UPV l'aplicació generarà un rebut per aquesta taxa que es carregarà en el compte de matrícula. Per a la resta de persones, generarà un rebut que haurà de ser imprès i abonat, i caldrà adjuntar la còpia del pagament corresponent a la resta de documentació.

Una vegada emplenada, la sol·licitud d'admissió ha de ser confirmada, impresa i presentada junt amb la resta de la documentació requerida al Registre General del campus de Vera (València) o als registres auxiliars de la UPV a Alcoi i Gandia.

Les sol·licituds que disposen del reconeixement mínim de 30 crèdits s'ordenaran i prioritzaran en funció dels criteris que es pot consultar en l'enllaç Normativa, que apareix al peu de pàgina al costat del de Barem, que especifica els barems per a cada titulació.

L'avís per al termini de matrícula, junt amb la confirmació d'admissió

Aquells alumnes que siguen admesos rebran, junt amb la pròpia confirmació, l'avís amb el termini per a dur a terme la matrícula. Els crèdits reconeguts s'incorporaran a l'expedient en el moment de la matriculació, amb un cost que cal ingressar, segons la normativa vigent, del 25% del valor del crèdit. És important, a més, que les persones admeses coneguen les normes de progrés i permanència de la UPV (enllaç més avall)

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord