Art solidari

El 25 de gener va obrir les portes "En Acció 2", amb 153 obres donades per 63 artistes de la UPV, que estaran a la venda a partir del 13 de febrer

[ 24/01/2017 ]
Art solidari

La sala d'exposicions de la UPV -situada a la planta baixa de l'edifici del Rectorat del campus de Vera (València) de la Universitat Politècnica de València- acull, des de les 10 hores del dimecres 25 de gener, la mostra "En Acció 2".

Integrada per un total de 153 obres donades per 63 artistes de la UPV, l'exposició té com a objectiu la recollida de fons per a l'ONG València Acoge, per la qual cosa totes les peces estaran a la venda a preus simbòlics (des d'un euro), a partir del dilluns 13 de febrer. La mostra es podrà visitar fins al pròxim 23 de febrer, tots els dies laborables, en horari ininterromput de 10 a 19 hores.

Aquarel·les, llenços, escultures, fotografies, llibres d'artista...

Entre les obres incloses en l'exposició hi ha aquarel·les, llenços, escultures, fotografies, gravats i llibres d'artista, als quals l'Àrea d'Activitats Culturals afegirà unes quantes publicacions seues (llibres, DVD...).

Donació íntegra de la recaptació a l'ONG Valencia Acoge

La recaptació íntegra serà lliurada per la UPV a València Acoge, una associació independent, sense ànim de lucre i declarada d'utilitat pública, que porta més de 25 anys treballant per la defensa dels drets de les persones immigrants recollits en la Declaració Universal dels Drets Humans.

Al mateix temps, l'associació, que forma part de la Xarxa ACOGE, i centra la seua activitat principal en la ciutat de València, promou la formació i informació tant de la societat d'acolliment com dels propis immigrants; i la lluita contra el racisme, la xenofòbia i l'exclusió social.

Notícia UPV TV

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla