Dibuixos complementats

Visita en l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica, fins al dilluns 30 de gener, l'exposició de l'enginyer tècnic tèxtil Josep Balsach

[ 18/01/2017 ]
Dibuixos complementats

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica de la Universitat Politècnica de València (ETSINF-UPV) presenta l'exposició "Dibuixos complementats". La mostra, que ofereix a l'espectador l'obra de Josep Balsach, es pot visitar a la planta baixa de l'edifici 1E del campus de Vera (València) fins al pròxim 30 de gener.

Enginyer tèxtil de professió i creatiu en el temps lliure, Balsach mostra en l'exposició un conjunt de "dibuixos interactius que han eixit del subconscient, complementats amb objectes tècnics i figures que dinamitzen el llenç i mobilitzen l'obra".

Tres sèries: mòbils, tres dimensions i diorames

L'autor diferencia les seues obres en tres sèries: mòbils, tres dimensions i diorames. Les primeres estan constituïdes per botons que conviden el públic a participar-hi. En pressionar-los, els quadres cobren vida: s'encenen llums, els elements roten i sorprenen l'observador.

Per una altra banda, les de tres dimensions repten la vista de l'espectador i el mouen pel relleu dels dibuixos. Finalment, els diorames són obres que reflecteixen el món en miniatura i es combinen amb el simbòlic art urbà de Balsach.

L'accés a la mostra és lliure, de dilluns a divendres, entre les 7.30 i les 21.30 hores. L'exposició pot visitar-se també els dissabtes, de 8 a 14 hores.

Notícia UPV TV

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato