UPV Ràdio

'Ciència propera', 'La represa' i 'Els viatges de Carlos Carlos', últimes novetats en la programació de la 102.5 FM

[ 10/10/2016 ]
UPV Ràdio

UPV Ràdio (102.5 FM), l'emissora de la Universitat Politècnica de València (UPV), ha incorporat tres nous programes de cara a aquest inici de temporada 2016-2017: 'Ciència propera', 'La represa' i 'Els viatges de Carlos Carlos'.

El primer, realitzat pel campus de Gandia UPV, constarà de 12 capítols de divulgació científica i es podrà escoltar a UPV Ràdio els dilluns a les 16 hores. A més, es reposarà els dissabtes a partir de les 12.30 hores en la 102.5 FM i en Ràdio Gandia, durant el programa 'Ara com ara'.

'Ciència propera', també disponible en iTunes, iVoox i xarxes socials, està finançat per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECIT) del Ministeri d'Economia i Competitivitat, i patrocinat per la Càtedra d'Innovació del campus de Gandia UPV.

L'objectiu del programa és divulgar i facilitar l'accessibilitat al coneixement oferit per la UPV, principalment a través del campus de Gandia, i amb especial interès en les modificacions que el canvi climàtic està produint en l'ecosistema de la Safor.

'La represa', els dimarts, amb Francesc Fort

Els dimarts, a partir de les 10.05 hores, Francesc Fort presenta 'La represa', un espai de la Xarxa d'Emissores Municipals Valencianes. Durant vora una hora, Fort entrevista personalitats de la cultura i la política valencianes. El programa es reposa, també en la 102.5 FM, cada dimecres des de les 16.30 hores.

Carlos Carlos et porta de viatge, cada dijous, sense eixir de casa

Una altra de les novetats de la programació 2016-2017 d'UPV Ràdio és 'Els viatges de Carlos Carlos', un espai on la música, la fotografia i la poesia són els protagonistes.

A través d'entrevistes, cròniques de festivals, reportatges i altres, Carlos Ripollés -alumne del Grau de Comunicació Audiovisual del campus de Gandia- et porta de viatge pel món cada dijous, sense eixir de casa o del cotxe, a partir de les 17.30 hores. Els dilluns, a les 14 hores, pots escoltar també la reposició del programa.

Ràdio a la carta

A més d'emetre en la 102.5 de la freqüència modulada, UPV Ràdio emet també en línia a través de radio.upv.es, on es troba també la Ràdio a la carta, una secció que permet escoltar qualsevol programa emès a l'hora que l'oient decidisca.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC