Programa esportiu 2016-2017

Fes-te soci de l'Àrea d'Esports UPV i gaudeix les seues instal·lacions i competicions per 65 (alumnes) o 100 euros (PAS/PDI) a l'any

[ 29/08/2016 ]
Programa esportiu 2016-2017

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través del Servei d'Esports, ha posat en marxa el seu programa esportiu per al primer quadrimestre del curs acadèmic 2016-2017.

Amb quotes reduïdes i una oferta molt variada, la UPV ofereix, tant a la comunitat universitària com als externs que vulguen, l'oportunitat de fer esport als seus propis campus.

Accés a activitats i escoles esportives, reserva d'instal·lacions i participació en lligues, tot garantit

La condició de soci d'esports permet a l'usuari configurar-se el seu propi programa, amb accés a les instal·lacions de la UPV des de les 7.30 fins a les 22.30 hores (excepte festius).

Així mateix, els socis poden accedir sense quotes addicionals a En Forma i Salut (programa encaminat a la promoció de l'oci, la forma física i la salut), reservar instal·lacions de forma gratuïta per a jugar amb altres socis o amb quotes molt reduïdes per a jugar amb convidats (amb preferència de reserva amb 24 hores d'antelació a la resta d'usuaris), accedir a les instal·lacions esportives d'ús individual i participar en les lligues UPV d'esports d'equip i de raqueta, com també en les competicions individuals.

A més, podran accedir sense quota o amb una quota molt reduïda a les escoles esportives de la UPV per a l'especialització i el perfeccionament de diverses modalitats: rem, tir amb arc, escacs, esgrima, pilota valenciana, futbol sala, voleibol femení, touch rugbi, bàdminton, vòlei platja, patinatge, tenis de taula, atletisme, running, disc volador (frisbee) i escalada.

70 especialitats esportives

En total, la UPV ofereix 70 especialitats esportives als usuaris, en què destaquen com a novetats d'aquest curs activitats com ara PEB, càrdio amb pilota de fitnes (fitball) i kizomba, al costat de les tradicionals step, training camp, condicionament físic, pilates, ioga, etc.

Quant a les lligues internes, al costat de les habituals de futbol 7, futbol sala, bàsquet, vòlei, vòlei platja, pàdel, tenis, esquaix, bàdminton i tenis de taula, aquesta edició es disputaran també d'handbol i rugbi 7.

A més, la UPV ofereix també per a aquest primer quadrimestre competicions individuals d'escacs, esgrima, marató i tir amb arc.

Les quotes per als campus d'Alcoi i Gandia, més econòmiques

El cost de la quota anual, al campus de Vera (València), és de 65 euros per a l'alumnat i 100 euros per al personal d'administració i serveis (PAS) i el docent i investigador (PDI), així com per al personal mixt de recerca del CSIC.

Els familiars de primer grau de PAS, PDI, Alumni o personal assimilat que vulguen fer-se socis han d'abonar 150 euros, mentre que el preu per a externs és de 400 euros.

Als campus d'Alcoi i Gandia, les quotes són menors: 30 euros per a alumnes i 50 para PAS i PDI. En qualsevol cas, es pot trobar més informació en els enllaços situats a peu de pàgina.

Del 5 al 9 de setembre, setmana de portes obertes

A més a més, el Servei d'Esports UPV oferirà, del dilluns 5 al divendres 9 de setembre, l'oportunitat de provar les activitats durant la setmana de portes obertes.

Notícia UPV TV

Notícies destacades

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
La UPV demostra la usabilitat dels humans virtuals en el seu camí cap al reconeixement automàtic de símptomes depressius
"L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera" "L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera"
Obres gràfiques de creadors com Paco Roca, Manel Granell, Jordi Peidro o Ana Penyas, es converteixen en poderoses eines per a la transmissió de silenciades històries d'exili
Segons l'ONU, l'assetjament sexual en els espais públics és un problema quotidià al qual s'enfronten dones i xiquetes en tots els països del món
Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV
La iniciativa pretén acostar a l'alumnat infantil i juvenil a l'apassionant món de la programació, la robòtica, la impressió 3D, etc.
Un any de rècord Un any de rècord
La UPV va ingressar 116 milions d'euros en 2023 gràcies a la seua activitat en I+D+I, la xifra més alta de la seua història
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla
La UPV porta l'electricitat a dos llogarets d'Hondures construint plantes solars fotovoltaiques i capacitant a la població local