18 medalles

Els esportistes de la UPV obtenen medalla en els Campionats d'Espanya d'Escacs, Atletisme, Escalada, Golf, Hípica, Karate, Taekwondo, Tennis, Triatló i Vela

[ 08/06/2016 ]

Enguany, un total de 94 esportistes han competit amb els colors de la Universitat Politècnica de València en diferents punts d'Espanya. Els resultats d'aquesta campanya són de rècord: el total de medalles en disciplines individuals dobla els nombres d'anys anteriors.

"Teníem una mitjana de 8 a 12 medalles, i enguany hem aconseguit 18 medalles en 23 esportistes", destaca Alicia López, cap del Servei d'Esports de la UPV. En canvi, els resultats en esports d'equip no han sigut tan satisfactoris, ja que no s'ha arribat a tenir una representació a nivell nacional en aquest curs.

Les medalles han arribat en les modalitats d'Escacs, Atletisme, Escalada, Golf, Hípica, Karate, Taekwondo, Tennis, Triatló i Vela. I totes i tots els que han obtingut medalla han rebut una distinció de les mans de Francisco Mora, rector de la Universitat Politècnica de València.

2016 és any de Jocs Olímpics. Fins a Rio de Janeiro viatjaran a l'estiu Sugoi Uriarte i Laura Gómez, dos judokes antics alumnes de la UPV la trajectòria dels quals està farcida d'èxits.

Notícia en UPV TV

Cancerless Cancerless
Un equipo de la UPV participa en un proyecto europeo para prevenir el cáncer y contribuir a su diagnóstico precoz en personas sin hogar
Carreteras más seguras Carreteras más seguras