Vine al Dia Alumni

Històries 'Al filo de lo imposible', concert de Takones Rumberos, tallers per a xiquets i més. Torna a la UPV aquest dissabte 28 i gaudeix del retrobament amb els teus amics de la Universitat

[ 23/05/2016 ]

El periodista i muntanyenc Sebastián Álvaro serà un dels protagonistes del Dia Alumni UPV, que se celebra aquest dissabte 28 de maig. Álvaro, que durant 27 anys va conduir Al filo de lo imposible, el programa d'aventures referent de Televisió Espanyola, impartirà una conferència sobre els increïbles viatges que ha fet als llocs més remots, inaccessibles i desconeguts del planeta.

En total, Sebastián Álvaro ha dirigit prop de 200 expedicions i és autor de 15 llibres, a més de conferenciant i articulista. La seua brillant trajectòria li ha valgut multitud de premis i reconeixements: entre altres, destaquen dues medalles en el Festival Internacional de Nova York, dos premis Ondas, diferents guardons en festivals com el de Calcuta i Banff (Canadà) i el Premi Nacional d'Esport 2006.

Alumni Destacat

El Dia Alumni comptarà, a més, amb diferents activitats pensades per a tot tipus de públic. D'una banda, la jornada començarà amb l'acte institucional que inclou el lliurament del premi Alumni Destacat a Carlos Ledó, enginyer agrònom. En acabar la carrera a la UPV, Ledó va continuar formant-se a l'Institut Tecnològic de Massachusetts (MIT), on va presentar un projecte d'empresa i va aconseguir accelerar-lo amb el suport de la institució.

Idai Nature va veure la llum el 2009 i, en l'actualitat, ofereix solucions naturals per al cultiu de fruites i hortalisses sense residus químics, i exporta la seua producció a 24 països. Idai Nature representa totes les empreses innovadores d'Espanya en els European Business Awards 2016, els premis d'R+D+I més importants d'Europa, que es concediran pròximament.

Tallers infantils, espectacle de màgia i menjar a l'aire lliure

Al llarg de tot el matí, es posarà en marxa una àmplia programació infantil per als més xicotets. Els xiquets podran realitzar diferents tallers acordes amb la seua edat, guiats pels monitors de l'Escola d'Estiu. I, acabada la xarrada de Sebastián Álvaro, es reuniran amb els pares a l'Auditori Alfons Roig per a assistir tots junts a l'espectacle de màgia de Chemago.

El matí es tancarà amb un dinar informal als jardins del Rectorat i un concert de Takones Rumberos Social Club, un grup femení que fa música mestissa en la línia de Macaco, Bebe, El Bicho, Muchachito o Delinqüentes.

Torna a la UPV aquest dissabte 28

Tota aquesta programació té com a objectiu que els titulats retornen a la UPV, es retroben amb els amics de la Universitat, comproven com ha canviat el campus en tots aquests anys i s'ho passen d'allò més bé. "És un dia especial per a gaudir, compartir i recordar", assenyalen els organitzadors.

Si ets titulat o titulada (membre o no d'Alumni), professor o professora, personal de l'administració i els serveis o estudiant de la UPV, i vols assistir a la celebració, pots apuntar-te en el formulari d'inscripció que figura a peu de pàgina. Recorda que totes les activitats són gratuïtes; pots venir amb companyia i portar els teus fills.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC