Compra art, regala solidaritat

La UPV posa a la venda 160 obres d'art des d'1 euro, (sala d'exposicions del Rectorat) i donarà la recaptació íntegra als refugiats sirians

[ 09/12/2015 ]
Compra art, regala solidaritat

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través de l'Àrea d'Activitats Culturals, llançarà el dilluns 14 de desembre la campanya En acció, destinada a enviar ajuda econòmica als refugiats sirians que ara mateix viuen una situació dramàtica.

Sota el lema "Compra art, regala solidaritat", la UPV traurà a la venda un total de 160 obres (pintura, escultura, fotografia, etc.), donades per més de 60 artistes vinculats a la institució, a preus molt econòmics: a partir de només 1 euro.

Venda en horari continu, de 10 a 19 h, entre el 14 i el 22 de desembre

Amb la idea de promoure aquest Nadal el regal d'art amb finalitats solidàries, la sala d'exposicions de la UPV (edifici del Rectorat, planta baixa) obrirà les portes dilluns que ve, 14 de desembre, a les 10 hores, amb totes les obres exposades i, per descomptat, entrada lliure.

El modus operandi de la campanya és senzill. Qui veja una obra que li agrade, pot abonar-la i emportar-se-la en el mateix instant. Així, fins al 22 de desembre o fins a acabar les existències. La sala romandrà amb accés lliure i horari de venda continu tots els dies laborables des del 14 fins al 22 de desembre, entre les 10 i les 19 hores.

La recaptació anirà destinada, de manera íntegra, a la Comissió Espanyola d'Ajuda al Refugiat (CEAR).

Notícia UPV TV

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
La UPV demostra la usabilitat dels humans virtuals en el seu camí cap al reconeixement automàtic de símptomes depressius
"L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera" "L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera"
Obres gràfiques de creadors com Paco Roca, Manel Granell, Jordi Peidro o Ana Penyas, es converteixen en poderoses eines per a la transmissió de silenciades històries d'exili
Segons l'ONU, l'assetjament sexual en els espais públics és un problema quotidià al qual s'enfronten dones i xiquetes en tots els països del món
Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV
La iniciativa pretén acostar a l'alumnat infantil i juvenil a l'apassionant món de la programació, la robòtica, la impressió 3D, etc.
Un any de rècord Un any de rècord
La UPV va ingressar 116 milions d'euros en 2023 gràcies a la seua activitat en I+D+I, la xifra més alta de la seua història
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla
La UPV porta l'electricitat a dos llogarets d'Hondures construint plantes solars fotovoltaiques i capacitant a la població local