'Twittervistes' científiques a la UPV

Com es pot allargar la vida útil dels aliments? Amparo Chiralt (@AmparoChiralt) respon el dimecres 27 de maig, de 12 a 13 h, a totes les teues preguntes

[ 25/05/2015 ]

Què és un aliment funcional?, i l'envasament actiu?, què ens aporten els films comestibles i biodegradables?, com s'allarga la vida útil dels aliments?, quines són les demandes actuals de la indústria alimentària i del consumidor?, quina és la resposta a la investigació sobre aquestes?, què opineu dels nivells d'inversió actuals a Espanya en R+D?, és la transferència al sector productiu un dels nostres dèficits?

La Universitat Politècnica de València (UPV) aprofita el potencial dels seus investigadors per a respondre a preguntes com aquestes i totes les que els usuaris desitgen realitzar a través de les seues twittervistes, un nou sistema d'entrevistes a través de la xarxa social Twitter que pretén acostar a qualsevol persona interessada els coneixements dels millors científics de la institució. L'activitat compta amb el suport de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) del Ministeri d'Economia i Competitivitat.

Amparo Chiralt, catedràtica del Departament de Tecnologia d'Aliments i investigadora de l'IuIAD-UPV, 'twittervistada'

La twittervista, cinquena del cicle, tindrà a Amparo Chiralt com a protagonista. Llicenciada i doctora en Ciències Químiques, és catedràtica d'universitat del Departament de Tecnologia d'Aliments UPV i investigadora de l'Institut Universitari d'Enginyeria d'Aliments per al Desenvolupament (IuIAD-UPV).

Autora de més de 300 articles en revistes i congressos internacionals, la seua recerca se centra en l'àrea de la fisicoquímica dels aliments. Els seus treballs més recents tracten sobre materials biodegradables per a l'envasament actiu d'aliments. Chiralt va ser, a més, vicerectora de Recerca de la UPV, així com de Postgrau i Formació Permanent. En l'actualitat, dirigeix l'Escola de Doctorat de la UPV.

Llança les teues preguntes a @AmparoChiralt amb l'etiqueta #UPVTW

Així, el pròxim dimecres, 27 de maig, entre les 12.00 i les 13.00 hores, la investigadora de la UPV respondrà a tot tipus de preguntes relacionades tant amb el seu àmbit de recerca com amb la ciència en general. N'hi ha prou a formular-les a través de Twitter amb el seu nom d'usuari (@AmparoChiralt) i l'etiqueta #UPVTW.

Enviament de preguntes amb antelació

No obstant això, per a aquelles persones que no puguen participar en temps real durant l'hora de la twittervista, la UPV ofereix la possibilitat d'enviar les preguntes prèviament amb l'etiqueta #UPVTW, i serà la mateixa institució la que les realitze a través del seu compte oficial: @upv.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom