Canvi d'estudis

Està obert, fins al 6 de març, el termini ordinari d'admissió 2015-2016 per a alumnes estrangers o amb estudis universitaris oficials parcials

[ 25/02/2015 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través del Servei d'Alumnat, ofereix la possibilitat de canviar d'estudis universitaris, de cara al curs 2015-2016, tant a interessats amb estudis universitaris estrangers com a alumnes amb estudis oficials parcials espanyols, sempre que complisquen el requisit d'obtenir el reconeixement d'almenys 30 crèdits en els estudis que desitgen cursar.

Qualsevol persona interessada pot consultar al final d'aquesta pàgina els enllaços, tant a l'oferta d'estudis 2015-2016, com a la sol·licitud d'admissió per a aquests. Per accedir a la sol·licitud, els membres de la UPV sols han d'identificar-se amb el DNI i el PIN de la comunitat universitària, mentre que els altres hauran de sol·licitar un identificador previ a través del mateix enllaç de la sol·licitud (el termini per a sol·licitar l'identificador finalitzarà a les 14.00 hores de l'últim dia de cada termini).

La sol·licitud de reconeixement, obligatòria

En realitzar la sol·licitud d'admissió, és obligatori emplenar la sol·licitud de reconeixement de crèdits de les assignatures cursades, a través de l'apartat Gestió de reconeixement. Si els estudis aportats són estrangers, d'acord amb el Decret de taxes de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport per al curs 2014-2015, l'estudi de la sol·licitud de reconeixement comporta una taxa de 143,73 euros.

En aquests casos (estudis estrangers), per als membres de la UPV, l'aplicació generarà un rebut per aquesta taxa, que carregarà en el compte de matrícula. Per als altres, generarà un rebut que haurà de ser imprès i pagat, i la còpia del pagament del qual caldrà adjuntar a la resta de documentació.

Una vegada emplenada, la sol·licitud d'admissió ha de ser confirmada, impresa i presentada juntament amb l'altra documentació requerida, al Registre General del campus de Vera (València) o als registres auxiliars de la UPV a Alcoi i Gandia.

Terminis de presentació de sol·licituds

Els terminis de presentació de sol·licituds per al curs 2015-2016, segons el calendari acadèmic aprovat per part del Consell de Govern de la UPV el 29 de gener del 2015, són els següents:

- TERMINI ORDINARI: del 23 de febrer al 6 de març del 2015.

- TERMINI EXTRAORDINARI (en el supòsit que hi haja vacants després de la resolució de sol·licituds del termini ordinari): de l'1 al 10 de juliol del 2015.

- TERMINI ADDICIONAL (en el supòsit que hi haja vacants després de la resolució de sol·licituds del termini extraordinari): 16 i 17 de setembre del 2015.

La matrícula, a la fi de juliol

En cas de ser admeses, amb antelació suficient les persones interessades podran consultar la data de matriculació, que serà a la fi de juliol. Els crèdits reconeguts s'incorporaran a l'expedient en el moment de la matrícula, amb un cost a ingressar, segons la normativa vigent, del 25% del valor del crèdit. És important, a més, que les persones admeses coneguen les normes de progrés i permanència de la UPV (davall hi ha l'enllaç).

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom