Aplicacions mòbils

La plataforma Yeeply, creada per dos llicenciats a la UPV, premiada en el Certamen Nacional de Joves Emprenedors 2014

[ 23/01/2015 ]

La plataforma Yeeply.com, creada fa dos anys per un enginyer de telecomunicació, Luis Picurelli, i un altre de camins, canals i ports, Héctor Badal -tots dos titulats per la Universitat Politècnica de València (UPV)-, és un dels deu projectes innovadors d'empreses ja constituïdes premiades en el Certamen Nacional de Joves Emprenedors 2014.

Amb més de 6.000 empreses registrades i 2.000 clients, la plataforma posa en contacte, d'una manera senzilla, usuaris interessats a disposar d'una determinada aplicació mòbil amb desenvolupadors autònoms capaços de crear-la.

Els clients trien sobre la base de l'oferta i el perfil del desenvolupador

Tal com explica Picurelli, a través de Yeeply.com, "el client respon a una sèrie de preguntes i a partir d'aquestes es crea una fitxa a la qual tots els professionals de la plataforma tenen accés. D'aquesta manera, qui hi està interessat redacta una oferta tècnica amb un preu i un termini d'execució. En trobar-se en l'eina també els perfils dels desenvolupadors, el client pot decidir a partir d'aquests juntament amb les propostes presentades".

Entre els clients de Yeeply, hi ha de tot tipus, des d'usuaris amb petits pressupostos fins a grans companyies interessades en el desenvolupament de projectes d'envergadura, com per exemple McDonald's, Microsoft o la Lliga de Futbol Professional.

25.000 euros de premi

El guardó -atorgat per l'Institut de la Joventut del Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat- inclou el lliurament de 25.000 euros. "Ens han donat molts premis", afirma Picurelli, "però la quantia econòmica d'aquest supera a tots els altres junts, i ens brinda un reconeixement, a escala nacional, que abans no teníem".

Notícia en UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades