Menudes lliçons en UPV TV

Els xiquets de l'Escola d'Estiu defineixen què és un científic, un rei o un rector. No et perdes aquests microprogrames. Divertits i sorprenents.

[ 31/07/2014 ]

"Un que investiga coses, com ara amb cèl·lules, barrejant matèria i antimatèria". "Si vol descobrir alguna cosa, ho investiga i, al final, ho soluciona. O, potser, no". Així expliquen els xiquets de l'Escola d'Estiu què és un científic i a què es dedica. "Inventa volcans que entren en una erupció de bromera, de llepolies", "Fa pocions", "Fa coses difícils", "Fa una mica de màgia", "Fa experiments i medicaments per a millorar les coses". I també arriben a conclusions: "Un científic també pot fer altres coses a banda de descobrir. Per exemple, per exemple. menjar!"

La UPV TV estrena 15 microprogrames, de 2 a 3 minuts de durada, en els quals els xiquets de l'Escola d'Estiu expliquen a la càmera què signifiquen algunes paraules. I, perquè siga més didàctic, els escolars aclareixen dubtes, posen exemples i desemboliquen les definicions més complexes. El resultat és un programa divertit amb grans lliçons. Si vols veure la sèrie completa, fes clic en l'enllaç que figura a peu de pàgina.

Què és un científic

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Cancerless Cancerless