Satisfacció amb la formació

El 93,49% dels titulats de la Universitat Politècnica de València hi tornaria a estudiar, i un de cada tres està treballant en acabar la carrera

[ 23/06/2014 ]

Un percentatge excel·lent de titulats de la Universitat Politècnica de València (UPV) -en concret, el 93,49%- tornaria a estudiar a la UPV, tal com indica el Programa d'Enquestes del Servei Integrat d'Ocupació (SIO) referent al curs acadèmic 2012-2013.

Els resultats de les enquestes, que el director delegat d'Emprenedoria i Ocupació, José Millet, ha presentat al Consell de Govern de la UPV, mostren també que un 91,09% dels titulats de la UPV està satisfet amb la formació rebuda en les titulacions respectives, i l'avalua amb un 6,88 de mitjana sobre 10 (que millora les dades del curs anterior, 2011-2012, de 90,10% i 6,84, respectivament).

Del conjunt dels enquestats, el 97,95% tornaria a cursar estudis universitaris i el 76,28% repetiria la mateixa titulació. A més, el 83,83% dels titulats estan satisfets amb l'oferta formativa del títol obtingut, un 92,06% amb la formació teòrica rebuda i un 90,74% amb el foment del treball en equip a la UPV.

Més de la meitat han dut a terme pràctiques en empreses i un 30%, programes internacionals d'intercanvi

Quant a les activitats dutes a terme durant els estudis, més de la meitat dels titulats (52,69%) ha fet pràctiques en empreses, i pràcticament un de cada tres (30,28%) ha participat en programes internacionals d'intercanvi.

Un de cada tres titulats té faena en acabar els estudis

Pel que fa a la situació laboral en el moment d'acabar els estudis, un 31,18% dels titulats està treballant en una empresa privada, en una empresa pròpia o en l'administració pública, fet que suposa també una millora lleu pel que fa al 31,04 del curs anterior.

Enorme satisfacció amb les infraestructures de la UPV

Pel que es refereix a les infraestructures de la UPV, el grau de satisfacció també és molt elevat. Així, un 93,50% dels titulats la consideren adequada quant a aules docents, un 86,88% en relació a tallers i laboratoris, un 89,20% en referència a aules informàtiques i un 85,09% quant a sales d'estudi, aspecte en què destaca el 98,14% de satisfets amb la Biblioteca General de la UPV.

L'enquesta, que han emplenat 3.115 titulats sobre una població total de 5.310 (un 58,66%), té un error global mostral de l'1,13%.

Notícia UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries