Tot sobre la PAU

Consulta tot allò relacionat amb la PAU 2014: les etiquetes identificatives, els horaris personalitzats, les seus, els resultats, les reclamacions, etc.

[ 06/06/2014 ]

La prova d'accés a la universitat (PAU) de l'any 2014 es du a terme els dies 10, 11 i 12 de juny en la convocatòria ordinària i els dies 8, 9 i 10 de juliol en l'extraordinària, segons l'horari establit.

En ambdues convocatòries, els alumnes que es presenten a la fase general estan citats a la seu del tribunal a les 8.45 hores del primer dia i els que solament s'examinen de la fase específica, han d'anar-hi a les 12.00 h. El tribunal lliurarà a cada estudiant les etiquetes identificatives i l'horari personalitzat.

Etiquetes identificatives. L'alumne és responsable de la custòdia d'aquestes. Ha de comprovar que les dades són correctes i utilitzar les etiquetes en cadascun dels exercicis. En les etiquetes figuren, a més, l'usuari i la clau que li permeten accedir al portal (podeu trovar l'enllaç al final baix en aquesta mateixa página) per a consultar les notes i realitzar totes les gestions relatives a les PAU.

Horaris personalitzats. L'estudiant ha de comprovar que no hi ha errors. En cas de detectar alguna cosa incorrecta, ha de comunicar-ho durant el matí del primer dia al representant del centre i al tribunal.

Resultats. Els resultats de la convocatòria de juny es poden consultar al portal a partir de les 14.00 h del divendres 20 de juny, i els de juliol, a partir de les 14.00 hores del dimecres 16 de juliol. Per a fer la consulta, l'estudiant ha d'usar l'usuari i la clau com apareixen a les etiquetes. En el mateix portal figuren les instruccions per a aconseguir noves claus, si calguera.

A partir de l'endemà (21 de juny i 17 de juliol respectivament), l'estudiant pot imprimir des del portal la targeta amb els resultats. La validesa de la targeta queda revocada en cas que l'estudiant demane la reclamació o una segona correcció d'algun exercici.

Reclamacions i segones correccions (convocatòria de juny). Es poden sol·licitar a partir del dissabte 21 de juny fins a les 14.00 hores del dimarts 24 de juny, a través del portal de l'alumne de la PAU.

Reclamacions i segones correccions (convocatòria de juliol). Es poden sol·licitar a partir del divendres 18 de juliol fins a les 14.00 hores del dilluns 21 de juliol, a través del portal de l'alumne de la PAU.

Terminis de sol·licitud de preinscripció. Per a alumnes que es presenten a la PAU del curs 2013-2014 en la convocatòria de juny, o estudiants que ja disposen de les seues qualificacions de cursos anteriors: del dilluns 16 de juny al divendres 4 de juliol.

Per a alumnes que es presenten a la PAU del curs 2013-2014 en la convocatòria de juliol, del dimarts 8 de juliol al dilluns 14 de juliol.

Publicació dels resultats de la preinscripció. Divendres 18 de juliol.

Termini de reclamació als resultats de preinscripció. De dilluns 21 a dimecres 23 de juliol.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
La UPV demostra la usabilitat dels humans virtuals en el seu camí cap al reconeixement automàtic de símptomes depressius
"L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera" "L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera"
Obres gràfiques de creadors com Paco Roca, Manel Granell, Jordi Peidro o Ana Penyas, es converteixen en poderoses eines per a la transmissió de silenciades històries d'exili
Segons l'ONU, l'assetjament sexual en els espais públics és un problema quotidià al qual s'enfronten dones i xiquetes en tots els països del món
Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV
La iniciativa pretén acostar a l'alumnat infantil i juvenil a l'apassionant món de la programació, la robòtica, la impressió 3D, etc.
Un any de rècord Un any de rècord
La UPV va ingressar 116 milions d'euros en 2023 gràcies a la seua activitat en I+D+I, la xifra més alta de la seua història
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla
La UPV porta l'electricitat a dos llogarets d'Hondures construint plantes solars fotovoltaiques i capacitant a la població local