Rànquing d'El Mundo

La UPV, la millor universitat d'Espanya per a estudiar Biotecnologia i Belles Arts, i segona en Enginyeria Agrícola i Enginyeria Informàtica

[ 05/06/2014 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) és la millor universitat d'Espanya per a estudiar Biotecnologia i Belles Arts, segons el Rànquing 2014 de les 50 titulacions més demandades que publica el diari El Mundo.

A més, la UPV ocupa la segona posició entre totes les universitats d'Espanya en Enginyeria Agrícola i Enginyeria Informàtica; la tercera en Enginyeria Civil; la quarta en Enginyeria Elèctrica, Enginyeria Mecànica i Enginyeria de Tecnologies de la Telecomunicació, i la cinquena en Arquitectura.

De les 50 titulacions més sol·licitades pels estudiants, la UPV n'imparteix 17, i en 9 d'aquestes es troba, per tant, entre les 5 millors universitats de tot el país, la qual cosa no fa sinó avalar una vegada més la seua excel·lència quant a qualitat educativa.

11 anys consecutius liderant el rànquing en Belles Arts

El lideratge de la UPV no admet cap discussió en la titulació de Belles Arts. No en va, 2014 és l'onzè any consecutiu en què la facultat lidera el rànquing d'El Mundo, que destaca la "varietat d'optatives (més d'un centenar), les càtedres d'empresa i les bones taxes acadèmiques".

A més, l'especial del periòdic afig "l'àmplia oferta", que "es completa amb multitud de màsters oficials amb accés al doctorat, com també amb diversos títols propis amb un enfocament professional".

Biotecnologia ascendeix del tercer al primer lloc de la classificació

El salt més destacat de l'any l'ha donat, sens dubte, la titulació de Biotecnologia a la UPV, que ha passat de ser la tercera d'Espanya a liderar el rànquing nacional, superant la Universitat de Barcelona i l'Autònoma de Barcelona, les dues que la precedien.

Tal com indica El Mundo, es tracta d'una titulació "altament demandada", amb "grups d'alt rendiment (docència en anglès)" i en la qual "és possible especialitzar-se en Biotecnologia Animal i Humana i Biotecnologia Vegetal i Agroalimentària".

La UPV continua amb un creixement que no es deté

Com en tots els rànquings de rellevància, la millora de la UPV en el rànquing d'El Mundo torna a ser significativa. Així, la nostra Universitat passa de ser la millor d'Espanya en una titulació a ser-ho en dues, i de tenir vuit carreres entre les cinc millors del país, a comptar-ne amb nou. A més, millora la posició en fins a quatre titulacions, i en dues d'aquestes, en les quals no figurava entre les cinc millors el 2013, es troba enguany entre les 5 primeres: Enginyeria de Tecnologies de la Telecomunicació (4a) i Arquitectura (5a).

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Cancerless Cancerless
Un equipo de la UPV participa en un proyecto europeo para prevenir el cáncer y contribuir a su diagnóstico precoz en personas sin hogar