Reconeixement

Els premis de la càtedra d'empresa del COEICV-DV recompensen l'esforç i l'excel·lència, i reparteixen 4.000 euros en la cinquena edició.

La càtedra d'empresa que la demarcació de València del Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de la Comunitat Valenciana impulsa des de fa cinc anys amb l'Escola Tècnica d'Enginyers Industrials de la UPV ha fet lliurament dels premis al millor projecte final de carrera corresponents a la convocatòria del 2013. L'objectiu d'aquests premis és donar suport als estudiants i a la investigació en l'àmbit de l'enginyeria industrial.

La persona guanyadora d'aquesta edició ha sigut Jesús Velasco Carrau, amb el seu projecte Desenvolupament del programari embegut de control i el monitoratge en l'estació de terra per a vehicles aeris no tripulats, pel qual ha rebut el primer premi, dotat amb 1.500 euros.

Mentre que els segons premis -dotats amb 750 euros cadascun- s'han repartit entre els alumnes: Francisco Javier Giménez Lisón, que ha desenvolupat un model d'elements finits que opera en lloses alveolars pretesades; Carlos Errando Herranz, que ha treballat sobre secrecions cel·lulars en proteïnes, i Bernardo Vicente Morell, pel projecte titulat Anàlisi i càlcul d'esforços del sostre de filtres d'una locomotora dièsel-elèctrica.

En total, el COEICV ha repartit 4.000 euros entre els guanyadors d'aquesta cinquena edició. Va presidir el lliurament de premis el degà del COEICV, Miguel Muñoz, qui va destacar "la gran qualitat dels treballs presentats, la qual cosa demostra que hi ha enginyers preparats per a aplicar els seus coneixements i per a treballar en el nostre teixit productiu".

A l'acte, celebrat el passat 20 de març a la seu del COEICV a València, van assistir també el vicerector d'Assumptes Econòmics i Planificació de la UPV, Miguel Martínez Iranzo, i el director de l'ETSEI de la UPV, Jorge García, qui va subratllar la importància de la col·laboració entre l'Escola i el Col·legi d'Industrials. Sobre aquest tema, va assenyalar que "són molts els alumnes que ixen de la nostra escola i es col·legien després, per tant, treballem braç a braç per a facilitar-los el trànsit entre la vida universitària i la professional".

Igualment, el president de la demarcació de València del COEICV, Javier Turégano, va felicitar els alumnes "pel treball i esforç que han dedicat als estudis i per la titulació que han obtingut"; mentre que el professor i director de la càtedra d'empresa, Pablo Aragonés, va destacar "el poder de convocatòria d'aquests premis, que s'han consolidat entre els alumnes de l'ETSEI".

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%