Nova jornada electoral a la UPV

Jornada electoral, aquest dimecres 27 de novembre, per a elegir la Junta de Centre i la direcció en cinc escoles i facultats, quatre departaments i un institut universitari d'investigació

Dimecres que ve, 27 de novembre, se celebra la jornada de votació per a l'elecció de 5 Directors d'Escola o Facultat, 4 Directors de Departament i 1 Director d'Institut Universitari d'Investigació. A més, es trien els 60 membres de cadascuna de les Juntes d'Escola o Facultat i es renoven als representants dels alumnes en la resta les Juntes d'Escola o Facultat de la resta de Centres.

Les escoles i facultats que executen el procés electoral són l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica; l'ETS d'Enginyeria Geodèsica, Cartogràfica i Topogràfica, i la Facultat de Belles Arts, que renovaran els actuals equips de govern, en actiu des del 2009. Així com el Departament d'Enginyeria Cartogràfica, Geodèsia i Fotogrametria, el de Lingüística Aplicada, el de Pintura i el de Termodinàmica Aplicada, que elegiran també els responsables respectius.

A més, com a conseqüència de les vacants produïdes en la direcció de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials i la de l'Institut Universitari d'Investigació en Enginyeria de l'Aigua i del Medi Ambient, també s'hi realitzaran eleccions per a renovar les juntes respectives i elegir el seu màxim representant.

Igual que la Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses (FADE), que elegirà també aquest dimecres 27 de novembre la Junta de Centre i el nou degà o degana, després de la vacant produïda per l'eixida del professor Ismael Moya, que va deixar el càrrec que ocupava des del 2006 per a ocupar-se de l'actual Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat. El mateix ocorre amb qui era director de l'ETS d'Enginyers Industrials, Miguel Andrés Martínez Iranzo, que forma part de l'actual equip rectoral com a vicerector d'Assumptes Econòmics i Planificació.

Candidats.

Dimarts passat, 19 de novembre, es van proclamar definitivament les persones candidates a la direcció de cada centre i també dels citats departaments i institut universitari d'investigació. Els candidats que aspiren a dirigir el Departament d'Enginyeria Cartogràfica, Geodèsia i Fotogrametria són els professors Luis García-Asenjo i Jorge Padín, mentre que les professores Ana Gimeno i Mª Luisa Carrió opten a la direcció del Departament de Lingüística. Els professors Luis Armand i Rafael Royo es presenten com a candidats únics; el primer d'ells, al Departament de Pintura, i el segon, al Departament de Termodinàmica Aplicada. Igual que el professor Félix Ramón Francés, que opta en solitari a dirigir l'institut universitari.

En el cas de l'Escola d'Enginyeria Informàtica, opta a renovar el càrrec el professor Eduardo Vendrell, que es presenta com a candidat únic. Igual que el degà actual de la Facultat de Belles Arts, el professor José Luis Cueto, que dirigirà aquest centre durant quatre anys més. Mentre que el professor Jorge García-Serra concorre, per primera vegada, com a candidat únic a la direcció de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial.

En canvi, a l'ETS d'Enginyeria Geodèsica, Cartogràfica i Topogràfica són dos els candidats que aspiren al càrrec. D'una banda, el director actual, el professor Francisco García, i d'una altra, la professora Ana Belén Anquela. També són dos candidats els que opten a dirigir la FADE: la professora i, fins ara, cap d'estudis, Virginia Vega, i el professor Joaquín-Máximo Loras.

La votació dels directors i degans dels centres es realitzarà mitjançant sufragi universal, és a dir, que tot l'alumnat, el professorat i el personal administratiu estan convocats el 27 de novembre per a exercir el dret al vot. Podran votar tots els membres de la comunitat universitària de cadascun dels centres que fan eleccions.

Per a això es preveu la instal·lació de taules electorals en cadascun dels centres, que estaran obertes durant tota la jornada, des de les 9 fins a les 18 hores.

La proclamació provisional de resultats es donarà a conèixer el pròxim 29 de novembre.

Tota la informació sobre el reglament i els resultats de les eleccions estarà publicada en la web de la Secretaria General de la UPV.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%