Festa de Benvinguda
El dijous 28 de setembre, la Universitat Politècnica de València celebra la Festa de Benvinguda del nou curs 2006-2007, amb un programa esportiu variat i complet.
A les 17 h, es realitza la II Volta a Peu. El recorregut té una distància de 4 km amb eixida i arribada a l'Àgora del campus de Vera de la UPV. Els participants reben una samarreta en arribar a la meta i entren en el sorteig de material esportiu.
La inscripció és gratuïta. Els dorsals es poden recollir a partir del dimecres 20 de setembre a l'Oficina d'Informació del Vicerectorat d'Esports, de 10 a 14 h i de 17 a 20 h.
A més, s'ofereixen diferents exhibicions esportives de judo, aikido, capoeira, txi-kung, etc. També s'ha organitzat un mercat ambulant esportiu per a vendre o comprar roba de segona mà de muntanya i de BTT. I campions d'Espanya universitaris 2006 i esportistes de reconegut prestigi signaran en el Llibre d'Honor de la UPV.
A les 19 h, s'entreguen els trofeus de les lligues 2005-2006, a la sala d'actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny (ETSED).