Rayan Faiz

La nova delegada de la UPV estudia el Grau en Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural a l'ETSEAMN

[ 23/01/2023 ]

Rayan Faiz té 21 anys i és de Foios (València). Estudiant del Grau en Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural , és la nova delegada d'Alumnat de la Universitat Politècnica de València. La seua va ser l'única candidatura presentada a l'elecció; pren el relleu a la Delegació de Lea Olcina, amb qui ja va exercir de vicedelegada de política universitària.

La nova delegada va ser coordinadora acadèmica i col·laboradora de comunicació a la Delegació de l'ETSEAMN, i precisament han sigut aquestes experiències en el món de la representació estudiantil les que la van animar a prendre la decisió de presentar la candidatura a delegada.

Per a Rayan Faiz, la representació estudiantil és una de les eines més importants per a aconseguir drets també en la societat. "Pense que, des d'ací, generant drets, valors i opcions, al final eixiran les millors persones perquè formen el futur", afirma la nova delegada.

Els seus objectius

Faiz considera que és moment de tornar, definitivament, a la normalitat després de la pandèmia, recuperar la vida universitària i compartir espais. Però el repte més gran és enfrontar la LOSU i la seua reforma universitària, i posar sobre la taula grans canvis.

La seua elecció marca una fita en la Delegació, ja que pren el relleu d'una altra dona, un fet que per a Rayan Faiz és significatiu: “crec que la societat està canviant; després de molts anys de lluita, les dones aconseguim el nostre lloc, i amb això es demostra. Marca un abans i un després de l'empoderament, que cada dia es nota més”.

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato
Premi de la Ribera Premi de la Ribera