6é Queda't

25 empreses de primer nivell nacional i internacional, a la caça del talent jove de la UPV. S'han presentat prop de 500 inscripcions

[ 18/11/2022 ]

El Servei Integrat d'Ocupació posa en marxa la 6a edició del programa de captació de talent Queda't després de dos anys en què no ha pogut celebrar-se aquest certamen, a causa de la pandèmia. Es realitzarà dijous que ve, 24 de novembre, en el pavelló poliesportiu del campus de Vera de la UPV.

El programa, promogut pel Vicerectorat d'Ocupació i Formació Permanent, ajudarà a 100 estudiants i persones recentment titulades a incorporar-se en organitzacions estratègiques per a la UPV compromeses amb l'ocupació. En aquesta edició s'han batut rècords amb prop de 500 inscripcions.

A més de l’expedient acadèmic, s'han valorat altres competències demandades en el mercat laboral (idiomes, voluntariats, esport d’elit, educació musical, intercanvi acadèmic, pertinença a grups de Generació Espontània, etc.), així com la capacitat de treball en equip, comunicació oral o lideratge.

Hauran de superar un repte

La dinàmica consistirà en un repte de tres hores, en el qual les persones participants hauran de superar cadascuna de les fases que el componen, sent les empreses col·laboradores les que analitzen les competències desenvolupades. En finalitzar la jornada hi haurà un espai de relació (networking) en el qual les persones responsables de recursos humans podran conèixer personalment a les i els participants, amb la finalitat de fer els processos de selecció.

En la 6a edició de Queda't participen 25 empreses: Accenture, Airbus, Analog Devices, Banco Santander, bp, Celestica, DHL, Edwards Lifesciences, Fermax, Ford, Forvia Faurecia, GMV Innovation Solutions, Grefusa, HP, Huawei, MAHLE, Minsait (An Indra Company), NTT Data, Power Electronics, PwC, SanLucar, Siemens, Stadler Rail, S2 Grupo y Torrecid.

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
La UPV, reconeguda com a millor universitat d'Espanya per a estudiar tant Enginyeria Agroalimentària i Forestal com Art i Disseny