Premis d'Investigació UPV

Coneix totes les candidatures que han passat a la següent fase de la primera edició d'aquests guardons

[ 18/10/2022 ]

La primera edició dels Premis d’Investigació de la UPV encara la recta final, i ja es coneixen totes les candidatures que han passat a la fase següent d’aquests guardons, amb els quals la Universitat Politècnica de València vol posar en valor l’activitat de recerca, difusió i transferència de coneixement del seu personal d’investigació.

Els premis inclouen cinc categories:

1. Premi a la trajectòria excel·lent en investigació, que reconeix el personal investigador de la UPV el conjunt de publicacions científiques del qual al llarg dels darrers 10 anys haja obtingut un alt reconeixement per part de la comunitat científica internacional.

2. Premi a la publicació excel·lent d’investigació, adreçat al personal investigador de la UPV autor d’articles científics, publicats des de l’any 2018, que hagen obtingut un alt grau de reconeixement per part de la comunitat científica internacional el 2021.

3. Premi a l’impacte mediàtic de la investigació, que reconeix la repercussió en els mitjans de comunicació del treball fet pel personal investigador de la UPV des de l’1 setembre del 2021 al 31 d’agost del 2022.

4. Premi a l’activitat innovadora en comunicació i divulgació científica, dirigida a personal investigador de la UPV que haja portat a terme activitats innovadores de divulgació científica entre l’1 setembre del 2021 i el 31 d’agost del 2022.

5. Premi a la transferència dels resultats d’investigació, obert al personal investigador de la UPV que haja presentat la seua candidatura de conformitat amb el que s’estableix en la convocatòria, i haja aconseguit, al llarg dels darrers 10 anys, un cas de transferència amb un impacte rellevant per la introducció de nous productes o processos en el mercat, o bé per l’ús socioeconòmic dels resultats de la seua recerca.

En aquest enllaç pots conèixer totes les candidatures admeses.

Després d’aquesta fase, el dilluns 24 d’octubre es donaran a conèixer els noms dels finalistes. I els guanyadors/es es revelaran en una gala que se celebrarà dimarts, 8 de novembre, a les 18 hores, a l’edifici Nexus del campus de Vera de la UPV.

Cancerless Cancerless
Un equipo de la UPV participa en un proyecto europeo para prevenir el cáncer y contribuir a su diagnóstico precoz en personas sin hogar
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Investigadores de la UPV y Metalesa desarrollan nuevas infraestructuras inteligentes para mejorar la seguridad vial