Estudiants de doctorat

La UPV ha celebrat la setena trobada, en la qual es pretenen fomentar els enllaços i la cooperació multidisciplinària

[ 08/07/2022 ]

L'Escola de Doctorat de la UPV ha celebrat la VII Trobada d'Estudiants de Doctorat. Una cita en la qual es dona a conèixer el contingut de les tesis “per a potenciar els enllaços entre les persones doctorandes i fomentar la cooperació multidisciplinària”, tal com ha assenyalat la directora de l'Escola de Doctorat, Lynne Paula Yenush, durant l'obertura de la trobada.

A més, des d'aquest fòrum es persegueix que adquirisquen competències en comunicació científica, a través de la presentació dels seus propis treballs de recerca en un llenguatge que puga ser entès pel públic general.

La conferència inaugural ha sigut impartida per Piotr Adam Andruczyk, tècnic del Servei de Gestió de l’R+D+I de la UPV, qui ha presentat l'estratègia de recursos humans per a la investigació (HRS4R) i la Unitat per al Desenvolupament de la Carrera Investigadora.

A continuació, s'ha realitzat la taula redona “La importància del benestar emocional dels doctorands”, un tema “fonamental en aquests temps”, ha afirmat el rector, José E. Capilla, en l'acte d'inauguració.

A més, s'ha presentat el concurs #Filtesi, dirigit a estudiants de doctorat amb capacitat per a explicar la seua tesi doctoral en un màxim de 20 tuits.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC