Azalea UPV competeix a Alemanya. Dia 0

Segueix les aventures de l'equip d'Azalea UPV, l'únic espanyol que ha arribat a la final de Wuppertal

[ 25/06/2022 ]

La gran final de la competició Solar Decathlon Europe 2021-2022 ja està en marxa. Només 15 equips del mig centenar que van començar el repte han arribat a aquesta fase. Azalea UPV és l'únic espanyol en lliça. El 18 de maig, van presentar el seu prototip d'habitatge sostenible al campus de Vera. Dies després, van desmuntar l'edifici; peça a peça, el van carregar en trailers i van prendre rumb a Wuppertal (Alemanya). Des del 10 de juny, estan sobre el terreny reconstruint el seu projecte.

No ha sigut senzill. Ni tan sols el temps ha acompanyat. Dies de molta calor s'han alternat amb jornades de fred i tempestes. Però l'obra progressa adequadament (pots veure ací els punts que va sumant l'equip de la UPV cada dia i la classificació parcial del torneig)

"Escalà és un habitatge pensat per i per als veïns del Cabanyal, amb noves solucions que poden servir per a altres barris i ciutats”, va destacar en la presentació Martín Navarro, membre de l'equip Azalea UPV. Està en joc demostrar que el que funciona per a Tonet a la vora del Mediterrani és vàlid també per a la senyora Frida en la frondosa vall del riu Wupper.

Solar Decathlon Europe 2021-2022, dia a dia

Dia a dia, anirem comptant els progressos d'Azalea UPV a Wuppertal i la seua gran aventura alemanya. No et perdes www.upv.es del 18 al 25 de juny, els canals socials de l'equip (Tiktok, Twitter, Facebook, Instagram i LinkedIn) i els nostres canals en Twitter, Instagram, Telegram i Facebook. Per la victòria!

Notícies destacades

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries