Preinscriu-te a la UPV

Si vols estudiar un grau o un màster universitari a la UPV, no oblides realitzar la preinscripció. Consulta ací les dates

[ 20/06/2022 ]

La preinscripció és el procediment que serveix per a ordenar per nota d'accés els estudiants que sol·liciten plaça en un grau o un màster universitari. El tràmit es fa de manera digital, emplenant un formulari en línia en un termini determinat.

Per a màsters universitaris

La UPV imparteix més de 90 màsters universitaris de tota mena: habilitants, dobles màsters, Erasmus Mundus… Són titulacions que et permeten explotar les teues habilitats al màxim i preparar-te per al futur laboral que vols.

Fins al dijous 30 de juny està oberta la preinscripció de màsters universitaris de la UPV.

• Quin termini tens per a preinscriure't? Del 15 al 30 de juny de 2022

• Quan sabràs si t'han admès? El divendres 22 de juliol de 2022, a partir de les 14 hores

• Quan hauràs de fer la matrícula? El dilluns 25 i el dimarts 26 de juliol de 2022

Tots els màsteres universitaris de la UPV tenen actualment oberta la preinscripció, excepte tres, que ja han cobert places:

• Màster Universitari en Ciberseguretat i Ciberinteligència

• Màster Universitari en Gestió Cultural

• Màster Universitari en Social Media i Comunicació Corporativa

Si vols saber més sobre la preinscripció de màster, la data límit per a la consideració de les condicions acadèmiques, la data de la resolució de sol·licituds per les comissions… consulta aquesta pàgina.

Per a graus

La UPV compta amb 44 graus i 13 dobles graus, on podràs explotar tot el teu potencial. Tria la millor universitat tecnològica d'Espanya i gaudeix des del primer dia d'una formació excel·lent i un entorn de somni.

El termini per a la preinscripció de graus s'obri el dilluns 20 de juny i es tanca el divendres 8 de juliol, a les 14 h.

• Quin termini tens per a preinscriure't? Del 20 de juny al 8 de juliol de 2022

• Quan sabràs si t'han admès? El divendres 15 de juliol de 2022, a partir de les 14 hores

• Quan hauràs de fer la matrícula? El dimarts 19 i el dimecres 20 de juliol de 2022

En la preinscripció de la Comunitat Valenciana es poden emplenar fins a 20 graus, és a dir, fins a 20 carreres que s'impartisquen en les cinc universitats públiques valencianes. És molt important l'ordre en el qual se sol·liciten els graus, a causa del funcionament de les llistes d'espera.

Si vols saber més sobre la preinscripció de graus, la matrícula, els costos, les beques, els allotjaments, els cursos MOOC d'anivellament gratuïts… consulta aquesta pàgina.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC