La UPV elimina la taxa d'esports

Tot l'alumnat i el personal de la Universitat pot accedir de manera gratuïta a les activitats i a les instal·lacions esportives, a partir de l'1 de gener

[ 21/12/2021 ]

L'Àrea d'Esports ofereix un renovat programa esportiu a l'alumnat i el personal de la Universitat Politècnica de València, perquè puguen compaginar els estudis i la vida laboral amb un estil de vida saludable de manera gratuïta, a la mateixa Universitat.

S'obri la possibilitat de practicar esport a tota la comunitat universitària, des de les 7.30 h del matí fins a les 22.30 h de la nit, amb horaris configurables a la carta.

A partir de l'1 de gener, tot l'alumnat, el PAS i el PDI poden accedir, sense pagar cap quota, a una àmplia oferta d'activitats, escoles esportives, competicions i més de 51.000 m² d'instal·lacions esportives.

Un total de 70 especialitats esportives estaran a la disposició de les persones usuàries; unes encaminades a la salut, l'oci i la recreació -com training camp, tonificació, Pilates, ioga- i altres de caràcter competitiu, en les modalitats d'esports d'equip, raqueta i individuals.

Sala de musculació a l'aire lliure, esport federat i esport adaptat

Com a novetat, l'Àrea d'Esports introdueix un nou concepte d'esport a l'aire lliure amb la instal·lació d'un box d'entrenament dirigit per al treball de musculació. Es dona eixida així a l'alta demanda de la sala de musculació en unes condicions sanitàries òptimes, a l'aire lliure. La nova instal·lació se situarà a la pista d'atletisme.

A més, s'afegeix a l'oferta esportiva la possibilitat de practicar esport federat amb els clubs amb què la UPV té conveni o en la secció pròpia de la UPV. S'ofereix esport federat en les modalitats de rugbi, futbol sala, waterpolo, atletisme, etc.

L'Àrea d'Esports ofereix també una nova línia d'actuació per al foment de la pràctica de l’esport adaptat, en les modalitats de futbol en cadira de rodes (a-ball) i pilota valenciana adaptada, especialment pensat per a les persones amb diversitat funcional i obert a la societat en general.

Notícies destacades

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries