Vacuna't a la UPV

La Universitat Politècnica de València és, des del 7 d'octubre, centre de vacunació de la COVID-19. La vacunació està oberta a qualsevol persona de la comunitat universitària

[ 01/10/2021 ]

La Universitat Politècnica de València es converteix, a partir del 7 d'octubre de 2021, en centre de vacunació de la COVID-19, a petició de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. L'acció s'emmarca en el context de “col·laboració establida amb les universitats que tan bon resultat va obtenir en la vacunació dels estudiants Erasmus”.

La campanya està oberta a qualsevol persona de la comunitat universitària que, per diferents motius, no haja pogut immunitzar-se fins ara: alumnat nacional i estranger, personal propi, treballadors i treballadores de contractes i empreses externes.

“L'objectiu és donar totes les facilitats a aquelles persones que vulguen vacunar-se i encara no han pogut fer-ho. Habilitarem diferents espais, d’acord amb la resposta que obtinguem, i citarem els interessats”, explica el vicerector de Diàleg Social, Prevenció, Conciliació i Esport de la UPV, Santiago Guillem.

Vacuna Pfizer-BioNTech

La vacuna que s’administrarà és la de Pfizer-BioNTech. S'inocularà la primera dosi i, als 21 dies, es completarà el cicle amb la segona dosi. La campanya està a càrrec del personal sanitari del Centre de Salut Juana Portaceli de la UPV i es farà a les instal·lacions del campus: al mateix servei mèdic, al Trinquet Politècnic El Genovés o al pavelló poliesportiu, segons les necessitats de cada moment.

Les persones que vulguen vacunar-se han d'enviar un correu a medico@upvnet.upv.es amb les següents dades: nom i cognoms, DNI, telèfon de contacte i SIP (si no tenen SIP, han d'incloure la data de naixement i la nacionalitat). El personal del Centre de Salut Juana Portaceli de la UPV es posarà en contacte amb elles al més prompte possible i els assignarà una cita a partir del dijous 7 d'octubre per a la primera dosi.

Amb l'experiència prèvia de la vacunació d'alumnes Erasmus

Aquest nou operatiu té com a precedent la campanya desenvolupada el passat mes de juliol, quan la UPV va vacunar els 960 estudiants que ara participen en intercanvis internacionals.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
La UPV demostra la usabilitat dels humans virtuals en el seu camí cap al reconeixement automàtic de símptomes depressius
"L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera" "L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera"
Obres gràfiques de creadors com Paco Roca, Manel Granell, Jordi Peidro o Ana Penyas, es converteixen en poderoses eines per a la transmissió de silenciades històries d'exili
Segons l'ONU, l'assetjament sexual en els espais públics és un problema quotidià al qual s'enfronten dones i xiquetes en tots els països del món
Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV
La iniciativa pretén acostar a l'alumnat infantil i juvenil a l'apassionant món de la programació, la robòtica, la impressió 3D, etc.
Un any de rècord Un any de rècord
La UPV va ingressar 116 milions d'euros en 2023 gràcies a la seua activitat en I+D+I, la xifra més alta de la seua història
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla
La UPV porta l'electricitat a dos llogarets d'Hondures construint plantes solars fotovoltaiques i capacitant a la població local