XX Premis del Consell Social

Julia Calabuig, de Procter&Gamble España, i Olallo Villoldo, fundador de Grupotec Servicios Avanzados, SA, són els guanyadors, ex aequo, del premi al Millor Directiu

[ 21/04/2021 ]

El Consell Social de la Universitat Politècnica de València ha atorgat la vintena edició dels seus guardons. La presidenta del Consell Social, i enginyera per la UPV, Mónica Bragado ha ressaltat que “és emocionant poder celebrar la vintena edició dels nostres premis. Vint anys en què hem intentat enaltir la importància de la col·laboració entre universitat i institucions, els projectes d'innovació i el reconeixement a l'excel·lència d'alumnat i professorat”.

Entre els guardonats destaquen Julia Calabuig, de Procter&Gamble España, i Olallo Villoldo, fundador del Grupotec Servicios Avanzados, SA, que comparteixen ex aequo el premi al Millor Directiu, que reconeix així l'excel·lència professional, la cultura directiva i l'aportació exemplar al progrés de la societat. Tots dos són enginyers formats a la UPV.

Quant al Premi Cooperació Universitat-Societat, en la categoria Cooperació I+D+i, el premi ha sigut per a Renault, i en la Categoria Cooperació Pràctiques en Empresa i Ocupació per a Sothis Tecnologías de la Información, SL, que en 2020 ha incorporat un total de 88 estudiants en pràctiques. En la categoria Cooperació Millora del Coneixement de la UPV la distinció és per a Juan Francisco Giner González, professor titular adscrit a l'ETSE Agronòmica i del Medi Natural. Pertany al Departament de Producció Vegetal i al Centre d'Investigació ACUMA.

Un total de 33 premis, 13 per a l'alumnat

En aquesta vintena edició s'han concedit un total de 33 premis, orientats tant a la universitat com a les institucions partícips. El premi a la Investigació UPV ha sigut per a l'Institut Universitari de Conservació i Millora de l'Agrodiversitat Valenciana (COMAV).

El present any està marcat per la importància de reconèixer i premiar el talent jove. Dels 33 guardons, com en anteriors edicions, 13 pertanyen a la categoria de Millor Estudiant UPV (un per cada centre), que distingeixen la trajectòria i el talent acadèmic, però també personal. Els premis, que no tenen dotació econòmica, són una distinció per al currículum d'alumnat i professorat.

Es tornen a remarcar valors que ja es tingueren en compte en l'edició passada, en plena expansió de la pandèmia, com ara la cooperació, el treball en equip, la responsabilitat social o la investigació.

Esperança en la joventut

La presidenta fa l'ullet a les noves generacions, ja que “el Consell Social de la UPV busca reconèixer el talent dels joves estudiants que construiran un futur pròxim. Necessiten eines per a poder desenvolupar-se en projectes que es basen, sobretot, en innovació i tecnologia. Són la nostra esperança i hem de cuidar-los i prendre’ls en consideració”.

S'espera que l'acte de lliurament d'aquests premis puga celebrar-se el mes de juny si la situació sanitària ho permet.

Relació de premis

Premi al Millor Estudiant UPV

Facultat d’ADE: Javier Abad Martínez

ETSE Agronòmica i del Medi Natural: David Palmero Cantón

EPS d'Alcoi: Vicent Moltó Gallego

ETS d’Arquitectura: Mª Ángeles Torres Pérez

Facultat de Belles Arts: Engracia Arias Valera

ETSE Camins, Canals i Ports: Alberto García Cárcel

ETSE del Disseny: Carles Mengual Granero

ETSE d'Edificació: Roberto Tormo Garrido

EPS de Gandia: Andrea Oliver Martín

ETSE Geodèsica, Cartogràfica i Topogràfica: Joan Fillol Castelló

ETSE Industrial: Juan Vicente Maz Zapater

ETSE Informàtica: Naheul Unai Roselló Benéitez

ETSE de Telecomunicacions: Javier Abad Martínez

Premi al Millor Màster Universitari UPV

Màster en Cooperació al Desenvolupament

Premi a la Innovació en la Gestió UPV

Centre de Cooperació al Desenvolupament

Premi a l'Excel·lència Docent

Juan Carlos Cortés López del Departament de Matemàtica Aplicada. Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses

Mª Luisa Carrió Pastor del Departament de Lingüística Aplicada. ETSE Geodèsica, Cartogràfica i Topogràfica

Diego Álvarez Sánchez del Departament de Comunicació Audiovisual. Facultat de Belles Arts

Patricia Silvestre Noguera Murray del Departament de Química. ETSE Agronòmica i del Medi Natural

Néstor Montañés Muñoz del Departament d'Enginyeria Mecànica i de Materials. EPS d'Alcoi

Germán Moltó Martínez del Departament de Sistemes Informàtics i Computació. ETSE Informàtica

Premi Càtedra d'Empresa UPV

Càtedra Blanca

Premi Responsabilitat Social UPV

a) Responsabilitat Social Universitària:

Pràctica Metodològica-Aprenentatge-Servei

b) Responsabilitat Social Corporativa:

Mercat Agroecològic i de Comerç Just UPV

Premi al Millor Programa de Doctorat UPV

Ciència i Tecnologia de Producció Animal

Premi a la Investigació UPV

Premi Cooperació Universitat-Societat

a) Categoria Cooperació I+D+i

RENAULT

b) Categoria Cooperació Pràctiques en Empresa i Ocupació

Sothis Tecnologías de la Información, SL

c) Categoria Cooperació Millora del Coneixement de la UPV

Juan Francisco Giner González, professor titular de la UPV, adscrit a l'ETSE Agronòmica i del Medi Natural, Departament de Producció Vegetal i al Centre d'Investigació ACUMA.

Premi Càtedra Cultura Directiva i Empresarial

a) Millor Projecte

Concedit ex aequo a dos projectes:

- PROTEUS

- DEVALLET

b) Millor Directiu

Ex aequo per a Julia Calabuig Cárcel (Procter&Gamble Espanya) i Olallo Villoldo Bellón (Fundador Grupotec Servicios Avanzados, SA)

Notícies destacades

Cancerless Cancerless
Un equipo de la UPV participa en un proyecto europeo para prevenir el cáncer y contribuir a su diagnóstico precoz en personas sin hogar
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Investigadores de la UPV y Metalesa desarrollan nuevas infraestructuras inteligentes para mejorar la seguridad vial