11 beques del govern xinès (2021-2022)

La convocatòria inclou cinc modalitats de beca per a assistir a cursos de xinès; cursar estudis de grau o màster, o fer el doctorat

[ 18/01/2021 ]

El Ministeri d'Educació de la República Popular de la Xina, d'acord amb el conveni bilateral amb el Govern espanyol, convoca 11 noves beques per al curs acadèmic 2021-2022.

Les beques estan dirigides a persones físiques de nacionalitat espanyola o d'un país de la UE que acrediten la residència a Espanya i que complisquen els requisits específics exigits per a la modalitat de beca seleccionada. Hi ha cinc modalitats de beques: General Scholar Program, Undergraduate Program, Master's Program, Doctoral Program i Senior Scholar Program.

Quant als requisits, per a optar a la Master’s Program cal ser menor de 35 anys i tenir el títol de grau en l'àrea de coneixement per a la qual es vol cursar el màster. Aquelles persones que opten al Doctoral Program o Programa de doctorat han de ser menors de 40 anys i tenir un títol de màster afí a l'àrea de coneixement del programa per al qual es demana la beca.

Per part seua, els requisits per a la Senior Scholar Program o Programa d'estada de recerca són: ser menor de 50 anys i tenir el títol de màster, o bé ser professorat universitari acreditat. La categoria de General Scholar Program o Programa de curs de xinès està oberta a totes aquelles persones que complisquen el requisit de la nacionalitat, a part de ser menors de 45 anys i haver obtingut el títol oficial de Batxiller.

Dotació fins als 100.000 €
La quantia de les beques (finançament total per any) va des dels 60.000 fins als 100.000 euros, depenent del nivell acadèmic i les disciplines, que permeten cobrir les despeses de la matrícula, l’allotjament, la manutenció i l'assegurança mèdica.

Les sol·licituds de beca poden presentar-se fins al 21 de gener del 2021, inclusivament. A mitjan juliol es publicarà el resultat de la convocatòria en la pàgina web de l'Ambaixada Xinesa i en la del Servei Espanyol per a la Internacionalització de l'Educació Superior (SEPIE), i també es notificarà individualment.

Les persones interessades han de presentar la sol·licitud, acompanyada de la documentació pertinent, en la web del SEPIE (unitat: Internacionalització). Vegeu tota la documentació necessària per a la sol·licitud en la convocatòria.

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato
Premi de la Ribera Premi de la Ribera