Resultats de la preinscripció

Consulta si t'han admès a la UPV a partir de les 14 hores del dimarts 28 de juliol. Si la resposta és afirmativa, matricula't

[ 29/07/2020 ]

El dimarts 28 de juliol, a partir de les 14 hores, seran públics els resultats de la preinscripció en els graus de la UPV, que podràs consultar des d'aqueix instant en aquest enllaç.

Si t’han admès, segueix els passos per a formalitzar la teua matrícula. Si tens dubtes, consulta ací com matricular-te.

En l'enllaç accés a l'automatrícula, trobaràs la data i hora a la qual has de matricular-te. Recorda que la matrícula es realitza a través d'internet i que és molt important dur-la a terme en l'horari assignat, ja que, en cas contrari, perdràs la prioritat d'elecció de grups i assignatures que atorga en ordre de cites.

Reclamació

El termini de reclamació als resultats de la preinscripció serà els dies 29, 30 i 31 de juliol, i ha de realitzar-se seguint les instruccions que figuren en aquest enllaç.

Termini de matrícula

El termini ordinari de matrícula per a estudiants de grau de nou ingrés és del dimecres 29 al dijous 30 de juliol de 2020, tots dos inclusivament. Si obtens plaça després d'aquestes dates, se t'assignarà data de matrícula a partir del 31 de juliol (agost exclòs).

Si et matricules en una titulació i, posteriorment, t'admeten en un altre grau que siga de major interès per a tu, pots matricular-te en aquest últim i anul·lar així la matrícula anterior. Aquest procediment és automàtic si els dos graus són de la UPV (l'aplicació d'automatrícula, quan et matricules del segon grau, et preguntarà si vols anul·lar la matrícula del primer). Però si els estudis són de diferents universitats, has de preguntar en el centre on t'hages matriculat primer com has de sol·licitar la baixa de la matrícula.

Què fer si estàs en llista d'espera?

Si no has sigut admès en la primera opció de titulació que vas sol·licitar, se t'adjudicarà directament un número d'ordre en la llista d'espera.

Si has sigut admès en la teua segona o successives opcions i no vols perdre el teu dret, has de formalitzar la matrícula en els terminis i condicions estipulats. En cas de no fer-ho, s'entendrà que renúncies a la plaça.

Si estàs en llista d'espera d'un grau, després de l'assignació de places que realitza la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, i una vegada s'hagen matriculat els estudiants admesos, la UPV realitzarà, el dia 31 de juliol de 2020, una crida centralitzada als integrants de les seues llistes d'espera per a cobrir les possibles places vacants, si n'hi ha. Als estudiants admesos, se'ls assignarà com a data per a la seua matrícula el pròxim 2 de setembre de 2020.

Als estudiants admesos en la crida del dia 31 de juliol, se'ls enviarà un SMS al seu telèfon mòbil per a comunicar la data i hora de matrícula, així com el seu número PIN per a identificar-se. Després d'aqueixa data, cada centre d'estudi podrà contactar amb l'alumnat interessat a través del telèfon mòbil (generalment trucada telefònica) o del correu electrònic indicat en la preinscripció. Tots els estudiants citats a matrícula poden consultar online la seua cita.

En cas que encara queden places vacants en alguns graus després d'aquesta crida, cada centre d'estudis contactarà directament amb els estudiants que estiguen en llista d'espera.

Una vegada admès des de la llista d'espera, la UPV t'indicarà el dia i l'hora en què has de dur a terme la matrícula.

Més informació

En el sobre virtual de matrícula es troben tant la Informació general per a la teua matrícula completa (normatives, terminis, documentació i punts d'informació) com la Informació específica del teu centre d'estudis (horaris, Programa Integra, Jornades d'Acolliment, Pla d'Acció Tutorial Universitari, etc).

A més, en Informació sobre serveis a l'estudiant podràs conèixer la biblioteca, l'Àrea d'Esports, la Casa de l'Alumne, les pràctiques en empreses, la possibilitat de realitzar intercanvis acadèmics i molts altres serveis a la disposició de l'estudiant de la UPV.

Notícies destacades

Cancerless Cancerless
Un equipo de la UPV participa en un proyecto europeo para prevenir el cáncer y contribuir a su diagnóstico precoz en personas sin hogar
Carreteras más seguras Carreteras más seguras