10 programes acadèmics

La UPV ofereix l'opció de garantir l'accés al màster consecutiu en la preinscripció de grau

[ 30/06/2020 ]

Des del curs passat, la Universitat Politècnica de València (UPV) ofereix 10 programes acadèmics durant la fase de preinscripció dels seus estudiants, de manera que aquests podran, si així ho desitgen, registrar-se en la realització d'un grau i un màster de manera consecutiva.

Amb aquesta proposta, a més de la lògica intenció de fidelizar a l'alumnat, la UPV pretén visibilitzar l'oferta curricular de màsters associats a professions regulades (aquelles per a l'exercici de les quals es requereix complir una condició especial).

La UPV imparteix màsters habilitants des de 2014-15

Eduardo Vendrell, vicerector d'Estudis, Qualitat i Acreditació de la UPV, explica que, “en aquesta universitat, existeix el que cridem graus de referència per a accedir a determinats màsters amb una prioritat determinada. Són els màsters que habiliten per a una professió regulada, comuna en els àmbits de l'arquitectura i enginyeria”.

La UPV imparteix, des del curs 2014-15, aquests màsters universitaris habilitants per a l'exercici de les professions regulades d'enginyeria i arquitectura, que han sigut dissenyats a partir d'un determinat grau de referència, i junts (grau i màster) configuren un programa acadèmic d'estudis.

Garantia d'accés al màster corresponent

D'aquesta manera, la universitat garantirà a l'alumne o alumna que es registre en aquest programa acadèmic l'accés al màster corresponent. Com ha explicat Vendrell, “la UPV es compromet amb l'alumne que haja mostrat la voluntat de realitzar aquest recorregut, i quan acabe el grau, tindrà reserva de plaça en l'accés al màster”.

En qualsevol cas, el fet que un alumne o alumna decidisca no registrar-se en el moment de la preinscripció en un dels programes de grau i màster no li impedirà que, una vegada finalitzat el grau, puga matricular-se en el màster associat, sempre i quan complisca els requisits d'accés.

Pregunta-li a Pau

Per a resoldre qualsevol dubte respecte a tot això, la institució que dirigeix Francisco Mora posa a la teua disposició Pau, el seu agent conversacional (chatbot), operatiu les 24 hores del dia tant en valencià com en castellà.

Així doncs, ja saps, davant qualsevol dubte, pregunta-li a Pau (el trobaràs en la pàgina principal de la web de la UPV, baix a la dreta).

Notícies destacades

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
La UPV demostra la usabilitat dels humans virtuals en el seu camí cap al reconeixement automàtic de símptomes depressius
"L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera" "L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera"
Obres gràfiques de creadors com Paco Roca, Manel Granell, Jordi Peidro o Ana Penyas, es converteixen en poderoses eines per a la transmissió de silenciades històries d'exili
Segons l'ONU, l'assetjament sexual en els espais públics és un problema quotidià al qual s'enfronten dones i xiquetes en tots els països del món
Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV
La iniciativa pretén acostar a l'alumnat infantil i juvenil a l'apassionant món de la programació, la robòtica, la impressió 3D, etc.
Un any de rècord Un any de rècord
La UPV va ingressar 116 milions d'euros en 2023 gràcies a la seua activitat en I+D+I, la xifra més alta de la seua història
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla
La UPV porta l'electricitat a dos llogarets d'Hondures construint plantes solars fotovoltaiques i capacitant a la població local