Accions Marie Sklodowska-Curie

S'obri la convocatòria d'Innovative Training Networks. 530 milions en beques dirigides a la formació inicial de personal investigador a l'estranger

[ 10/10/2019 ]

530 milions d'euros en beques a l'estranger destinades a formar -durant els seus 4 primers anys d'investigació- les noves generacions en l'inici de la seua carrera professional.

Ja està oberta la convocatòria Innovative Training Networks (ITN) 2020, part integrant de les prestigioses Accions Marie Sklodowska-Curie (MSCA) posades en marxa per la Comissió Europea (CE) en la seua decidida aposta per la innovació i la ciència com a motors de present i futur.

Obert a tots els camps de recerca i desenvolupament tecnològic

L'ITN 2020 està concebut per a formar, mitjançant una xarxa internacional d'institucions públiques i privades, persones investigadores predoctorals en els seus primers anys de carrera investigadora (early stage researchers, ESR), creatives i innovadores, capaces de transformar els seus coneixements i idees en productes i serveis per al benefici social i econòmic de la Unió Europea (UE).

Les ajudes oferides proporcionen a candidats i candidates millors perspectives en la seua carrera, tant en l'àmbit acadèmic com en el no acadèmic, a través de la mobilitat internacional, interdisciplinària i intersectorial. El programa permet, a més, elevar el nivell d'excel·lència de la investigació, i contribueix a augmentar la qualitat i la innovació de l'àmbit a Europa.

Les beques estan obertes a tots els camps de recerca i desenvolupament tecnològic en els estats membres de la UE i els països associats al programa Horitzó 2020. Així mateix, la col·laboració pot adquirir forma de xarxa europea de formació (ETN), doctorats industrials europeus (EID) i doctorats conjunts europeus (EJD).

El termini per a optar a les ajudes finalitza el pròxim 14 de gener

Per a beneficiar-se de l'ajuda, és necessari complir uns requisits que poden consultar-se en l?enllaç següent. La duració màxima de l'estada d'investigació és de 48 mesos, i el termini de sol·licitud de la present convocatòria conclou el pròxim 14 de gener, a les 17 hores (hora peninsular).

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
La UPV, reconeguda com a millor universitat d'Espanya per a estudiar tant Enginyeria Agroalimentària i Forestal com Art i Disseny