Oportunitat laboral

Airbus ofereix 20 beques per a titulades i titulats joves que vulguen realizar practiques remunerades durant 12 mesos

[ 10/06/2019 ]

AIRBUS, en col·laboració amb la Fundació SEPI, convoca, un any més, 20 beques de formació pràctica remunerada dirigides a joves amb titulació o que estiguen a punt de finalitzar els estudis i que tinguen interès a realitzar pràctiques en una de les companyies multinacionals del sector aeronàutic més reconeguda a nivell mundial.

Les pràctiques es desenvoluparan durant un període de 12 mesos en qualsevol dels centres de treball que AIRBUS GROUP tenen a Madrid. Cadascuna de les persones becades rep una assignació mensual de 920 euros. A més del període de formació pràctica, té dret a accedir a la realització d'un màster MBA en l'especialitat d'Aeronàutica, que s'imparteix a l'Escola d'Organització Industrial de Madrid. El cost d'aquest programa és de 8.100 euros, que han de ser assumits per la persona beneficiària de la beca.

Per a poder optar a una d'aquestes beques, és necessari haver finalitzat la carrera d'enginyeria superior, grau o màster, que es detallen en el formulari de sol·licitud, preferentment aeronàutic o industrial. També pot presentar-se l'alumnat d'enginyeria superior que haja aprovat totes les assignatures de la carrera, amb excepció del projecte de finalització de carrera, i que es comprometa a obtenir el títol abans de finalitzar el període de gaudi de la beca.

Així mateix, és requisit indispensable tenir un alt nivell d'anglès, haver finalitzat la carrera amb posterioritat al 31 de desembre del 2015 i haver nascut amb posterioritat al 31 de desembre del 1988. S'exigeix, a més, que les candidates i candidats estiguen disposats a tenir la residència al lloc on se'ls adjudique la beca. Les entrevistes per a elegir les persones candidates es duran a terme previsiblement, la primera quinzena de setembre a Madrid.

El termini de presentació de sol·licituds està obert fins al 14 de juliol del 2019. El personal becari seleccionat s'incorporarà al lloc que se li haja assignat a. En l'enllaç que figura a peu de pàgina es poden consultar les bases de la convocatòria.

Beques Correos Express

De altra banda, la Fundació SEPI convoca set beques, ampliables, corresponents al Programa Correos Express 2019, dirigits a alumnat recentment titulat de diferents especialitats, per a realitzar pràctiques en qualsevol dels centres de la companyia de Correos Express que hi ha a Espanya.

La duració inicial de les beques és de sis mesos, ampliable a 12 mesos, a raó de sis hores diàries de dilluns a divendres, i estan dotades amb una assignació de 600 euros al mes.

Per a poder optar a aquestes beques és necessari haver finalitzat els estudis indicats en les bases de la convocatòria, i en els universitaris, tenir un màxim pendent d'aprovar de 30 crèdits ECTS. També es requereix acreditar un nivell mitjà/alt d'anglès i haver obtingut el títol amb posterioritat al 31 de desembre del 2015. Les proves de selecció podrien incloure una entrevista amb el jurat i una altra amb les persones responsables dels departaments de Correos Express, que es durà a terme a Madrid.

Les set persones becades que resulten seleccionades hauran d'incorporar-se al setembre al seu lloc de pràctiques i, una vegada finalitzat el període de formació, hi ha la possibilitat de poder renovar la beca per sis mesos més.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 12 de juny del 2019. En la web de la SEPI es troba disponible el formulari que cal presentar per via telemàtica, així com les bases de la convocatòria, on apareix tota la informació sobre les beques.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC