Ajudes Ve2

La UPV ofereix 36 ajudes, dotades amb 1.800 euros, per a estudiants i titulats que vulguen fer pràctiques en empresa a l'estranger durant tres mesos

[ 28/01/2019 ]

La UPV, a través del Servei Integrat d'Ocupació (SIO) que depèn del Vicerectorat d'Ocupació i Emprenedoria, ha llançat una nova convocatòria d'Ajudes Ve2 (anteriorment conegudes com Ajudes De2) dirigides a fomentar la mobilitat d'estudiants i titulats a través de les pràctiques en empresa a l'estranger.

En total, s'ofereixen 36 ajudes, dotades amb 1.800 euros, que poden sol·licitar tant estudiants (a través dels programes de cooperació educativa de la UPV) com titulats i titulades (en aquest cas, sota el Programa de lliure mobilitat que gestiona el Servei Integrat d'Ocupació, SIO) en qualsevol dels estudis oficials de grau, màster, 1r o 2n cicle impartits per la UPV.

Per a demanar aquestes ajudes caldrà, en el cas dels titulats i titulades per la UPV, que no hagen transcorregut més de tres anys des de l'obtenció del títol, entre altres requisits. Les pràctiques es podran fer en qualsevol país del món.

Com a novetat, enguany s'han ampliat també els llocs de destinació a pràctiques de tres mesos en països no finançats pel Programa Erasmus-Pràctiques de la UPV.

Aquesta convocatòria, que ja és oberta, comprèn quatre terminis de presentació de sol·licituds, a partir dels mesos de gener, març, maig i setembre del 2019, amb els processos de selecció corresponents: per tant, depenent de la data en què els sol·licitants vulguen començar la pràctica, hauran de presentar la sol·licitud en un d'aquests quatre períodes.

Tota la informació relativa als requisits i terminis de sol·licitud per a demanar aquestes ajudes està detallada en les bases de la convocatòria, que es troba disponible en la pàgina web del SIO, a la qual es pot accedir a través de l'enllaç següent.

Notícies destacades

Cancerless Cancerless
Un equipo de la UPV participa en un proyecto europeo para prevenir el cáncer y contribuir a su diagnóstico precoz en personas sin hogar
Carreteras más seguras Carreteras más seguras