RDS 7.0

El Centre d'Artesania de la Comunitat Valenciana exposa 35 peces dissenyades per estudiants de l'ETSED de la UPV

[ 28/09/2018 ]

El Centre d'Artesania de la Comunitat Valenciana (c/ Hospital, 7, València) ha inaugurat l'exposició "Retorn del sentiment RDS 7.0", setena edició del projecte de col·laboració conjunta entre artesans i estudiants de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny de la Universitat Politècnica de València (UPV), coordinat pel professor Manuel Martínez Torán.

La mostra, que pot visitar-se amb accés lliure fins al final del pròxim mes d'octubre, reuneix 35 peces dissenyades per estudiants de l'assignatura Taller de Models i Prototips del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes de la UPV, i han sigut construïdes per artesanes i artesans de diferents oficis.

Disseny inclusiu, artesania i innovació social

Comissariada per Manuel Martínez Torán i Raúl Durá, membres del Departament de Dibuix de la UPV, la temàtica de l'exposició d'enguany gira entorn del disseny inclusiu, l'artesania i la innovació social relacionada amb la dependència.

Segons Martínez Torán, aquest curs s'ha apostat "per introduir criteris d'aprenentatge-servei, amb la finalitat de desenvolupar un projecte que incorpore valors de conscienciació i solidaritat a la nostra comunitat, amb la introducció de les variables de disseny inclusiu".

Al mateix temps, s'ha pretès "desenvolupar una iniciativa que els introduïra en els processos de disseny a través de la construcció d'un prototip de gran definició, amb el qual valorar comercialment, tècnica i econòmica, i també de forma esteticoperceptiva, un projecte que pot ser llançat al mercat".

L'horari de visita de la mostra és de dilluns a divendres, entre les 10 i les 14 h en horari matinal, i de 16 a 19.30 h en el vespertí.

Notícies destacades

Cancerless Cancerless
Un equipo de la UPV participa en un proyecto europeo para prevenir el cáncer y contribuir a su diagnóstico precoz en personas sin hogar
Carreteras más seguras Carreteras más seguras