Hyperloop UPV et cerca

L'equip, que oferirà 4 xarrades entre l'11 i el 20 de setembre, inicia la caça de nous talents per a construir el tren del futur

[ 10/09/2018 ]

Hyperloop UPV, l'equip de la Universitat Politècnica de València que va finalitzar en vuitena posició el passat mes de juliol la fase final de la Hyperloop Pod Competition III -ideada per Elon Musk, fundador de Tesla i creador de Paypal, per a desenvolupar el tren del futur, capaç de transportar persones i mercaderies a més de 1.100 km/h- cerca nous talents.

Així, amb l'objectiu de millorar el seu resultat en la pròxima competició internacional (que tindrà lloc al juliol de 2019), l'equip es presentarà davant qualsevol interessat en quatre xarrades que tindran lloc entre l'11 i el 20 de setembre.

Les tres primeres es realitzaran en la sala Ximo Mora de la Casa de l'Alumne (edifici 4K, campus de Vera UPV), el dimarts 11 (18 h), el dijous 13 (12.30 h) i el divendres 14 (10.30 h), mentre que l'última se celebrarà en el saló de graus de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria d'Edificació, el dijous 20, a partir de les 12.30 h.

Format per al voltant d'una trentena d'alumnes, Hyperloop UPV treballa durant tot el curs per a aconseguir viatjar cada estiu a Estats Units a competir amb les millors universitats tecnològiques del món davant els experts jutges de SpaceX, que ja van premiar a l'equip en l'edició inicial del certamen en la categoria de Disseny de Concepte i com a Millor Subsistema de Propulsió.

El repte, ara, és tornar a superar-se una vegada més i, alhora, seguir donant-li forma al tren del futur... vols formar part del somni?

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC