18 de maig

La UPV celebra el Dia Internacional dels Museus amb informació sobre les col·leccions, una exposició i visites guiades de lliure accés

[ 17/05/2018 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) se suma, el divendres 18 de maig, a la celebració del Dia Internacional dels Museus, amb nombroses activitats que inclouen, entre altres, visites guiades gratuïtes als 4 prestigiosos museus de la institució: el d'Informàtica, el del Joguet, el de Telecomunicacions Vicente Miralles Segarra i el Campus Escultòric.

Sota el lema "Museus hiperconectats. Enfocaments nous, públics nous", el Fons d'Art i Patrimoni UPV, en col·laboració amb els responsables dels citats museus, ha organitzat un programa complet que tindrà com a centre neuràlgic un punt informatiu, situat en l'Àgora del Campus de Vera (València).

En ell, es facilitarà informació de tots els museus i col·leccions de la UPV i es distribuiran articles promocionals (llapis, xapes-imant, marca-pàgines, fullets, etc.). A més, també es podran consultar en aquest stand les publicacions sobre les col·leccions editades al llarg del temps i veure, en els monitors, audiovisuals dels museus amb entrevistes, videos promocionals, etc. L'horari del punt informatiu serà de 10 a 14 h.

La inscripció a les visites guiades, en el punt informatiu

A les 12.30 h, donaran començament des del punt informatiu les visites guiades a cadascun dels museus. La inscripció a les mateixes es realitzarà, el mateix dia 18, en el punt informatiu.

Així mateix, al costat del punt informatiu s'instal·larà el Racó del photocall, en el qual qualsevol que ho desitge podrà fotografiar-se, per eixemple, amb una de les dues figures pertanyents a la col·lecció del Campus Escultòric.

Exposició "Sèries escultòriques. MUCAES UPV"

A més, en el marc d'aquesta celebració del Dia Internacional dels Museus, també tindrà lloc l'exposició "Sèries escultòriques. MUCAES UPV", que podrà ser visitada amb accés lliure fins al 25 de maig en el Vestíbul solidari (Edifici 3A, Rectorat, planta Baixa).

Aquesta exposició és el resultat de la segona edició del taller "Fotografia i patrimoni escultòric de la UPV", organitzat del 14 de febrer al 18 d'abril pel Fons d'Art i Patrimoni UPV.

La mostra consistirà en 30 fotografies dels alumnes del taller, agrupades en diferents sèries en les quals s'han pres com a element d'estudi les escultures que integren el Museu Campus Escultòric UPV.

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato
Premi de la Ribera Premi de la Ribera