Àrea de Càtedres d’Empresa i Ocupació

Les Càtedres d’Empresa són una eina que permet establir una àmplia i qualificada col·laboració entre empreses, fundacions i altres entitats amb la Universitat Politècnica de València per a desenvolupar objectius d’interès general (docència, premis, reconeixements i investigació puntual).

Aquest mecanisme és molt útil per a incrementar la visibilitat de la universitat en la societat i fomentar l’ocupabilitat, ja que és transversal i pot convertir-se en el punt d’intersecció dels interessos universitaris, empresarials i de les administracions públiques, obrint-se més la relació entre universitat i societat.

Iniciatives destacades

No s’han trobat targetes.

Càtedres

Aquesta iniciativa reuneix tres funcions:

Promoció de les activitats a través de la web de Càtedres

Difusió de totes les activitats de càtedres, així com les convocatòries i tota la informació rellevant

Fidelització de Càtedres

Aconseguir que l’experiència de les empreses en formalitzar una càtedra siga positiva i es mantinga en el temps.

Base de dades de càtedres

Eina potent que permeta recopilar totes les dades relatives a les càtedres tant amb empresa com amb institucions públiques i connectar la informació amb altres serveis implicats.

Programes de captació de talent.

• Projecte QUEDATE per a la captació de Talent, al marge dels sectorials.

• Projecte SKILLS UP per al posicionament de l’alumnat amb activitats extra acadèmiques de valor per a la UPV.

• Segell d’Ocupabilitat universitari ANECA.

• Col·laboració en programes d’inserció laboral en PIMES per a la CEOE. Encara en fase de disseny.

• Projecte Formació per a l’ocupabilitat dels Titulos Propis. En fase de disseny.