Fundació CEDAT de la Comunitat Valenciana

La Fundació CEDAT té per objecte donar suport a les persones amb diversitat funcional, garantint la igualtat d’oportunitats en l’accés als estudis universitaris, el desenvolupament i la posterior inserció laboral. Aquest objectiu es materialitza a través del Servei d’Atenció a l’Alumnat amb Discapacitat, desenvolupant plans personalitzats d’atenció, assessorament al personal docent i investigador en matèria de discapacitat, accions de formació i sensibilització adreçades a la comunitat universitària i desenvolupant experiències d’ocupació amb persones discapacitat que en faciliten la posterior inserció laboral.

El Centre Especial d’Ocupació CEDAT AG) presta diferents serveis amb l’ànim de visibilitzar a aquest col·lectiu de persones amb discapacitat, creant oportunitats laborals i consciència social en la comunitat universitària.

Els treballs que es realitzen són:

• Cistella responsable UPV: repartiment al personal del campus de Vera de productes ecològics de qualitat, provinents de les hortes de l’entorn.
  • Eixut, rentat ecològic de vehicles sense utilització d’aigua, amb productes biodegradables que no facin malbé el medi ambient. Aquest projecte vol ser un model de servei autosostenible per a la UPV i el Centre Especial d’Ocupació, que proporciona un servei de caràcter social i ecològic.
  • Distribució del correu de la UPV a diferents departaments i empreses de la UPV des de l’estafeta de correus.
  • Col·locació de cartells als expositors de la UPV per a la difusió de les activitats culturals que es realitzen a la Universitat.
  • Control i cura de la sala d’exposicions.
  • Manteniment de plantes a diferents edificis de la UPV.
  • Repartiment de llibres a les diferents biblioteques dels Campus Universitaris.
  • Igualment, es fan projectes, i Plans Integrals d’Accessibilitat.