28/04/17
Commemoració del Dia Intergeneracional UPV 2017

Seguint amb la commemoració del Dia Intergeneracional UPV 2017, us passem l'àlbum fotogràfic de l'Observació Solar que s'ha realitzat avui en l'àgora de la UPV, com una activitat més del dia intergeneracional.

Amb l'exposició en el Hall Solidari de les fotografies intergeneracionals, el passades de pel·lícules amb la mateixa temàtica en la Casa de l'Alumne i l'observació a un del nostre “majors”- El Sol, tanquem un dia important per a tots, commemorar el valor dels nostres majors.

El dia ha predominat núvols i clars, però hem aconseguit la nostra observació i sobretot una gran satisfacció per l'interès que ha demostrat la nostra comunitat universitària per la ciència en general i l'astronomia en particular.

El nostre agraïment a l'Associació Valenciana d'Astronomia i en particular a Luis Rivas.

I per descomptat gràcies per la implicació del nostre Voluntariat Social UPV